اخبار قبرس – روسیه در تلاش برای بهبود تجربه گردشگران روسی در قبرس

خانه - اخبار قبرس - اخبار قبرس – روسیه در تلاش برای بهبود تجربه گردشگران روسی در قبرس

روسیه و قبرس شمالی و ترکی

در ابتدا، booking.com اقدامات پیشگیرانه ای را برای اطمینان از ایمنی و لذت مسافران با ارائه راهنمایی در مورد قبرس شمالی انجام داد. اخیراً اتحادیه آژانس های گردشگری روسیه نیز توصیه های ارزشمندی را به گردشگران روسی ارائه کرده است تا تجربیات آنها را در خارج از کشور افزایش دهد.

در طی یک بحث روشنگرانه در ایستگاه رادیویی Govorit مسکو، معاون رئیس اتحاد، الکسان مکرتچیان، بر پتانسیل غنی‌سازی سفرها به قبرس شمالی، علی‌رغم چالش‌هایی که گاه به گاه مسافران با آن مواجه می‌شوند، تاکید کرد.

مکرتچیان توصیه های وزارت خارجه روسیه را که مسافران را تشویق می کند تا مقاصد شناخته شده را کشف کنند، برجسته کرد. با این حال، او همچنین روح ماجراجویانه بسیاری از گردشگران روسی را که برای کشف جذابیت منحصر به فرد “بخش شمالی قبرس” انتخاب می کنند، اذعان کرد.

مکرتچیان ضمن تشخیص نیاز به احتیاط، بر انعطاف پذیری و تدبیر مسافران در مسیریابی مناطق ناآشنا تاکید کرد. او مسافران را تشویق کرد تا با خوش بینی و دید باز به سفر خود نزدیک شوند.

با توجه به توصیه‌های اخیر، پلتفرم‌هایی مانند turistik.ru تلاش‌ها را برای انتشار بینش‌های ارزشمند سفر، تقویت فرهنگ کاوش آگاهانه و توانمند در بین مسافران روسی تقویت کرده‌اند.

علاوه بر این، “وزارت گردشگریقبرس شمالی به طور فعال با سهامداران برای ترویج تجربیات مثبت گردشگری و رسیدگی به هرگونه نگرانی مطرح شده توسط booking.com درگیر است. این رویکرد مشترک نشان دهنده تعهد مشترک برای اطمینان از رفاه و رضایت مسافرانی است که از منطقه بازدید می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،560،000،00013،090،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,130,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,560,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,650,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,710,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,940,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,780,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور