اخبار قبرس شمالی | اتحادیه ها خواستار از سرگیری مذاکرات قبرس هستند

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | اتحادیه ها خواستار از سرگیری مذاکرات قبرس هستند
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202407localimagesUnions-demand-restart-of-Cyprus-Negotiations-e1720783032966-254x300.webp
زنجیره‌ای از اتحادیه‌ها، سازمان‌های جامعه مدنی، و رویدادهای سیاسی آویزان از همه رویدادها درخواست کردند تا پاسخی برای جزیره بجویند و مذاکرات را آغاز و جعل کنند، داستان‌های کبریس پستاسی. در بیانیه مطبوعاتی مشترکی که در ورودی سفارت ترکیه در نیکوزیا منتشر شد، آنها استدلال کردند که این جزیره به مدت 50 سال تحت شرایط
فهرست مطالب

اتحادیه ها به دنبال سوابق از سرگیری مذاکرات قبرس هستندزنجیره‌ای از اتحادیه‌ها، سازمان‌های جامعه مدنی، و رویدادهای سیاسی آویزان از همه رویدادها درخواست کردند تا پاسخی برای جزیره بجویند و مذاکرات را آغاز و جعل کنند، داستان‌های کبریس پستاسی.

در بیانیه مطبوعاتی مشترکی که در ورودی سفارت ترکیه در نیکوزیا منتشر شد، آنها استدلال کردند که این جزیره به مدت 50 سال تحت شرایط آتش بس بوده است و وضعیت موجود نیز ممکن است انزوای بی طرفانه اکنون ادامه نداشته باشد.

این تحویل ادعا می کرد که بخشی از جامعه میگو مورد استثمار قرار می گیرد و از طریق رشوه، دزدی، دزدی و اعانه به ثروتمندان بسیار کثیفی تبدیل می شود، در حالی که جمعیت عادی فقیر هستند. علاوه بر این، گفته می‌شود که شمال قبرس به دلیل سیاست‌های جمعیتی در حال تبدیل شدن به بهشتی برای کوخ نشینان است که منجر به تشدید اقدامات غیرقانونی و حبس شده است.

این تحویل تاکید کرد که کودکان در حال مهاجرت هستند و ترک های قبرسی در آستانه انقراض هستند. وی تاکید کرد که مبارزه با اخراج ترک‌های قبرس و تلاش برای کنار گذاشتن موجودیت آنها و ممکن است بی‌طرفانه باشد ادامه خواهد یافت.

ما اکنون متوقف می شویم و عدم تصمیم گیری در عرصه قبرس، حذف توافقات جهانی در این زمینه را انتخاب نمی کنیم و سعی می کنیم وضعیت موجود را تحت پوشش “راه حل دو” و “دولت مستقل برابر” حفظ کنیم. ‘“، تحویل اعلام شد. او یک بار دیگر همه رویدادها را برای شروع و ساختن مذاکرات برای تولید تشویق کرد.حل و فصل و صلحدر این جزیره، همانطور که در نامه ماریا آنجلا هولگوین کوئلار، نماینده خصوصی دبیر کل سازمان ملل متحد توضیح داده شده است.

سازمان هایی که تحویل مشترک را امضا کردند عبارتند از:

BES، ÇAĞ-SEN، DEV-İŞ، EL-SEN، GÜÇSEN، HAKSEN، KOOP-SEN، KTAMS، KTOEÖS، KTÖS، TIP-İŞ، بنیاد عارف حسن تحسین، باراکا، وابستگی صلح، ابتکار صلح و دموکراسی، وابستگی فکری، Has-Der، مسیر استقلال خلط صلح بدون تجربه، BKP، YKP.

در فایل قبلی، کبریس پستاسی می نویسد که سردار دنکتاش، معاون ارشد وزیر، از روش اجرایی فعلی به دلیل خرخر قبرس انتقاد کرد و اهمیت گفتگو و مذاکره را مورد توجه قرار داد. دنکتاش در این مورد صحبت کرد،اگر روی آن تمرکز نکنیم، تقریباً مطمئناً هیچ مذاکره ای وجود نخواهد داشت، اگر مذاکره نکنیم، اکنون اینطور نیست که شاید در ذهن خود به یاد داشته باشید که به هر جایی که برای اهداف ما توقف می کنید، برسید. به محض اینکه روی آن تمرکز کنیم و روی آن تمرکز کنیم، می‌توانیم به یک مدرک دست پیدا کنیم“.

دنکتاش در مورد ماموریتی برای ساخت این ایستگاه صحبت کرد. “پس از کار روی این مازاد میگو، باید مشارکت رویدادهای سیاسی خود را دریافت کنم، زیرا در اینجا موضوعی وجود دارد که به همه ما مربوط می شود.“، او در مورد.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،650،000،00013،750،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,420,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,650,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,970,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,280,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,880,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور