اخبار قبرس شمالی | اقدام فوری برای توقف کار کودکان لازم است

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | اقدام فوری برای توقف کار کودکان لازم است
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202407localimagesChild-selling-socks-in-traffic-Nicosia-300x170.jpg
[Child selling socks in traffic – Nicosia] با افزایش دما به 40 درجه سانتیگراد، دیدن یک پسر میگو که در نیکوزیا-اورتاکوی جوراب را برای بازدیدکنندگان تبلیغ می کند، سؤالات جدی بهداشتی و ایمنی ایجاد می کند. در میان افزایش بیماری‌های ناشی از گرما و حوادث بازدیدکنندگان از محل، اقدامات فوری مسئولان برای مدیریت این زردی
فهرست مطالب
یک میکروسکوپی که جوراب را در بازدیدکنندگان سایت تبلیغ می کند - نیکوزیا

[Child selling socks in traffic – Nicosia]با افزایش دما به 40 درجه سانتیگراد، دیدن یک پسر میگو که در نیکوزیا-اورتاکوی جوراب را برای بازدیدکنندگان تبلیغ می کند، سؤالات جدی بهداشتی و ایمنی ایجاد می کند. در میان افزایش بیماری‌های ناشی از گرما و حوادث بازدیدکنندگان از محل، اقدامات فوری مسئولان برای مدیریت این زردی ضروری است. کبریس پستاسی تجربیات.

شکل بزرگ‌تر کار کودک، که یک دیدگاه اساسی در ترکیه است، اکنون به طور موثر در TRNC رواج یافته است. کوچولوهای ما که می خواهیم از کودکی خود لذت ببریم، با پیش نیازهایی که به بازدیدکنندگان سایت آسیب می رساند، جان خود را به خطر می اندازیم. منظره پسر جوانی که زیر چراغ قرمز جوراب تبلیغ می کند ناراحت کننده است و نیاز فوری به مداخله برای محافظت از اثربخشی او را برجسته می کند.

گرمای شدید تابستان برای سلامتی، یعنی نوجوانان، خطرات زیادی ایجاد می کند. گرمازدگی، کم آبی بدن و سایر بیماری‌های مرتبط با گرما عمدتاً برای کودکان خردسال مضر هستند و افزایش آگاهی عمومی و اعمال کنترل‌های شدیدتر برای پایان دادن به عملکرد کودکان ضروری است.

پاسخ مقامات به نگرانی های کارگری میکروسکوپی

مدیر بخش محصولات و شرکت‌های اجتماعی، الو اجویت، گزارش داد که در مورد این پسر که جوراب را در اورتاکوی تبلیغ می‌کند، هم با شهرداری و هم با پلیس گفتگوهایی صورت گرفت. اجویت بر شدت دشواری تأکید کرد و گفت:تبلیغ دستمال کاغذی و جوراب برای نوجوانان جرم بزرگی است و بریدن آنها برای بزرگ کردن آنها به همان اندازه زندان است. این کودکان در معرض ترجیحات نجومی از خطرات هستند“.

اجویت اعلام کرد که تقریباً به طور قطع شکایت هایی از خانه این کودکان به زندان کشیده خواهد شد و کسانی که مقصر هستند تقریباً به طور قطع شناسایی و مجازات خواهند شد. با همکاری شهردار نیکوزیا، Mehmet Harmancı، تلاش های همه جانبه ای برای مدیریت این سوت آزار دهنده انجام می شود.

درخواست هوشیاری و همکاری عمومی

اجویت شهروندان را تشویق کرد که هرگونه پرونده کار کودک را مستقیماً با ابزار پلیس شهری فهرست کنند. مقامات با تمام شهرداری ها همکاری خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که این تجربیات اجرا می شوند. خانه‌هایی که با این تجربیات مشخص شده‌اند، افراد تحت تعقیب را نجات خواهند داد و کسانی که از مقررات حفظ حقوق کودکان پیروی نکنند، با مجازات‌هایی روبرو خواهند شد. در موارد مبتذل، احتمالاً همه کودکان تحت مراقبت محصولات و شرکت های اجتماعی قرار می گیرند تا امنیت آنها آشکار شود.

تلاش‌های مشترک مردم، شهرداری‌ها و محصولات و شرکت‌های اجتماعی برای مقابله با این فقر بسیار مهم است. شما موفق خواهید شد که بخواهید از کودکان در برابر خطرات کار در گرمای مبتذل و پیش نیازهای بازدیدکنندگان سایت ناایمن دفاع کنید و اطمینان حاصل کنید که در کودکی ایمن و سالم لذت خواهید برد.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،800،000،00013،730،000،000
انتخاب نوع ملک
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,960,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,720,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,270,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,880,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور