اخبار قبرس شمالی | انتقاد السن از کیب تک به دلیل قطع برق

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | انتقاد السن از کیب تک به دلیل قطع برق
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202406localimagesEl-Sen-Baskani-Ahmet-Tugcu-e1703680290131.jpg
[President of El-Sen Ahmet Tuğcu] احمد توگچو، رئیس اتحادیه کارگران اداره برق قبرس ترکیه (ال سن)، در بررسی Yeniduzen گفت، روز قبل یک خاموشی کامل 58 ساعته در قبرس شمالی رخ داد. توگچو در اظهاراتی که به مقامات اداره برق ترکیه قبرس (کیب تک) برخورد کرد، سخنان مدیر کیب تک دالمان آیدین را به یاد
فهرست مطالب
(السن) رئیس جمهور احمد توگجو

[President of El-Sen Ahmet Tuğcu]احمد توگچو، رئیس اتحادیه کارگران اداره برق قبرس ترکیه (ال سن)، در بررسی Yeniduzen گفت، روز قبل یک خاموشی کامل 58 ساعته در قبرس شمالی رخ داد.

توگچو در اظهاراتی که به مقامات اداره برق ترکیه قبرس (کیب تک) برخورد کرد، سخنان مدیر کیب تک دالمان آیدین را به یاد آورد که گفت:کاهش ظرفیت به پایان رسیده استتوگچو پرسید:آیا این همان اعلان حذف قطع است؟

توگچو در بیانیه ای کتبی اشاره کرد:مدیر کل دالمان آیدین و اعضای هیئت مدیره KIB-TEK به ریاست حسین پاشا، مسئولیت شما اکنون تغذیه T&T یا AKSA نیست، بلکه ایجاد وظایف برای این مردم است.

بیانیه توگچو به شرح زیر است:

Dalman Aydın، منصوب توسط Ünal Üstel با امتیاز. عدالت شما اینجاست!

وی گفت: «به مدت 58.6 ساعت بدون برق برای عموم مردم با سرعت دوید، اما به هیچ وجه با امرالله تورانلی تماس نگیرید و اگر کسی بخواهد با او تماس بگیرد، مانع پلیس خواهد شد! علیرغم اینکه بار بدهی چهار ماهه به 92 میلیون لیر لیر رسیده است، در حالی که برق فرودگاه ارجان، که توسط امرالله تورانلی اداره می شود، دست نخورده باقی مانده است، ساکنان در یک روز منقضی شده برق، خاموشی کامل 58.6 ساعت را تجربه کردند.

“مدیریت KIB-TEK که باعث شد Teknecik به طور مداوم به سمت نارسایی تولیدی برود تا به حال در موسسه خود سرمایه گذاری نکرده و در نتیجه این هوای داغ منجر به اضافه بار شد، کاهش بهداشت را در 122 صدها روستا و سایت اجرا کرد. ، مرز همه. نمرات و محصولات و تامین کنندگان در 24 ساعت گذشته برای جلوگیری از هدر رفتن سلامت.

پس از قطعی شدید هفته گذشته، دالمان آیدین، مدیر کل KIB-TEK در بیانیه خود در 8 ژوئن گفت: “قطعات به پایان رسیده است.” ما اکنون از او سؤال می کنیم: این اعلان بریدن است؟

در رکورد زیر، شاید بتوانید علاوه بر این، مناطقی را که پس‌انداز قطعی در روزی که منقضی شده است (14 ژوئن 2024) برچسب بزنید و بالاترین طراحی ساعت/دقیقه خاموشی در هر ترشی تجربه شده است.

در حالی که اداره KIB-TEK پلیس را به طور غیرقانونی علیه EL-SEN متحد می کند، که ساکنان بدهی محاسبه شده به ساکنان را به عنوان “بی عدالتی” به عنوان جایگزینی برای وصول بدهی 92 میلیون لیره ارجان زیر سوال می برد، آنها بی شرمانه ساکنان را محکوم می کنند. پرداخت. بدهی هایشان در فیل برای قطع برق در این گرمای گرم.

مدیر کل دالمان آیدین و اعضای هیئت مدیره KIB-TEK به ریاست حسین پاشا، مسئولیت شما اکنون تغذیه T&T یا AKSA نیست، بلکه ایجاد وظایف برای این مردم است. دست از باد در بادبان سیاستمدارانی که شما را به آن مقام رساندند نباشید و به مسئولیت واقعی خود پی ببرید! سرمایه گذاری در KIB-TEK که دارایی ذاتی این افراد است. در مخالفت با مردمی که با دروغ گفتن بر روی صدها و صدها بدهی به نقدینگی مردم می پردازند!

به عنوان یک مبادله شامل برای خیر Emrullah Turanlı، رئیس T&T، یا Cemil Kazancı، رئیس AKSA، از حقوق و عدالت ساکنان جذب کننده خود محافظت کنید!

ینیدوزن

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،640،000،00013،730،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,410,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,640,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,960,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,270,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,880,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور