اخبار قبرس شمالی | انتقاد نماینده مجلس از دستگیری ماموران املاک توسط جنوب

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | انتقاد نماینده مجلس از دستگیری ماموران املاک توسط جنوب
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202407localimagesNorth-Cyprus-News-Oguzhan-Hasipoglu-300x193.jpg
[UBP Secretary General Oğuzhan Hasipoğlu] به گزارش BRTK، اوغوژان هاسیپ اوغلو، دبیر شیک پوش UBP، از CTP انتقادی به دلیل دور شدن از موضوع و اظهار نظرهای نامربوط دقیقاً از طریق بحث درباره قانون تدارکات عمومی (اصلاح) انتقاد کرد. اساساً بر اساس انتقاد رئیس CTP، توفان ارهورمان، درست از طریق مجمع پارلمانی مد روز، دبیر
فهرست مطالب
اخبار قبرس شمالی - Oguzhan Hasipoglu

[UBP Secretary General Oğuzhan Hasipoğlu]به گزارش BRTK، اوغوژان هاسیپ اوغلو، دبیر شیک پوش UBP، از CTP انتقادی به دلیل دور شدن از موضوع و اظهار نظرهای نامربوط دقیقاً از طریق بحث درباره قانون تدارکات عمومی (اصلاح) انتقاد کرد.

اساساً بر اساس انتقاد رئیس CTP، توفان ارهورمان، درست از طریق مجمع پارلمانی مد روز، دبیر UBP مدد و اوغوژان هاسیپ اوغلو نماینده فاماگوستا به این روش پرداختند. وی با رد این ادعا که مقامات در حال حاضر اقدامی در مورد دستگیری ها در جنوب قبرس انجام نداده اند، این روش را ناشی از موضع یکجانبه و زیانبار طرف یونانی قبرس دانست که در بسیاری از موارد آن را به نقض قوانین جهانی متهم کرد.

ما می خواهیم در مورد دستگیری های غیرقانونی به اجماع برسیمحسیپ اوغلو با تاکید بر اینکه این دستگیری‌ها نتیجه سیاست‌های نامناسب مرتبط با فاجعه قبرس نیست، استدلال کرد، با این حال آنها به طور منطقی سعی می‌کنند با ایجاد اختلال در بخش ساخت‌وساز، رشد اقتصادی را مختل کنند.

دقیقاً در دوره ریاست جمهوری دوم طلعت، که پس از یک قطعنامه فدرال، به نام هاسیپ اوغلو، به دنبال آن بود، با پرونده اورامز مشابهت دارد.مهم نیست که ما سر میز مذاکره درباره چه چیزی صحبت کردیم، طرف یونانی برای تحریک چنین مواردی پافشاری کرد. اکنون برای آنها یک راه حل سیاسی اولویت نیست. ضعف سیستم مالی TRNC این است.

حسیپ اوغلو تاکید کرد که این روش را هفته گذشته در کمیته حقوق و حقوق بشر مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح کرده و از نمایندگان یونانی قبرس پرس و جو کرده است. “نمایندگان یونانی قبرس در مورد اجرای مؤثر تصمیمات ECHR ارائه کردند. از آنجایی که آنها آن را ارائه کردند، هر فرد احتمالاً می داند که TRNC از تصمیمات ECHR تبعیت می کند. مالیات بر اموال غیرمنقول برقرار شد و قانون شماره 67/2005 ما در این فضا وجود دارد.“.

علاوه بر این، وی از معاونان یونانی قبرس و نماینده حقوقی برجسته آنها، آهیلیاس دیمیتریس، در مورد اصرار طرف یونانی قبرس بر اجرای مؤثر تصمیمات دادگاه اروپا در هنگام دستگیری سؤال کرد.

آنها نتوانستند من را حل کنند. سؤالات مشابهی توسط نمایندگان بریتانیایی در مجمع کمیته حقوق اروپا مطرح شد. دستگیری دولت یونانی قبرس و اخلال در تصمیمات TMK (هزینه اموال غیرمنقول) از سوی آنها، که ECHR آن را به عنوان قانون داخلی مؤثر تشخیص داد، آشکارا قوانین جهانی را نقض می کند. در حالی که ECHR قانون داخلی را از طریق TMK مربوط به روش مالکیت در قبرس به تصویب رساند، اداره یونانی قبرس، عضو شورای اروپا، ممکن است اکنون آرام باشد و اقداماتی را که آزادی افراد دیگر در شمال را محدود می کند، ربوده نیست. تحت عنوان املاک مورد مناقشه

«از آنجایی که ما گزینه‌های جایگزین را در پاسخ به قوانین جهانی ارائه می‌کنیم، اداره یونانی قبرس در حال سلب مالکیت از املاک ترک‌های قبرس در جنوب بدون پرداخت غرامت، اجاره آنها بدون اجازه، و منع اعتبار آنها برای دفع است. من هفته گذشته در کمیته حقوق و حقوق بشر، به ویژه کمیته ای که بیشترین ارتباط را با ECHR دارد، این استاندارد دوگانه اداره یونانی قبرس قبرس جنوبی را برجسته کردم، که مخالفان منتقد بعدی بدون شک آن را نادرست نشان دادند.Hasipoğlu اذعان کرد.

Hasipoğlu همچنین برجسته است که مقامات PM Üstel با پرداخت 68 میلیون STG در ماه گذشته، وجوه حیاتی را به TMK (IPC) منتقل کرده اند، همراه با طرفی که هر یک از ریاست جمهوری و مقامات به دنبال ابتکارات مهم در این روش هستند و زندگی می کنند. . آواز در پلتفرم های متصل

در حالی که Hasipoğlu درخواست تحقیق کرد، الف 49-300 و شصت و پنج روز دختر به محض دستگیری در فرودگاه لارناکا منقرض شد. به اتهام ترویج فروش املاک و مستغلات در زمین های قبرس یونانی در قبرس شمالی. علاوه بر این، مارتین یوزف ریکلز، سازنده املاک آلمانی، برای بازجویی توسط پلیس احضار شد و پلیس بعداً حکم بازداشت او را صادر کرد. اسرائیلی تاجر سیمون میستریل آیکوت نیز همین چند وقت پیش دستگیر شدمتهم به ایجاد ارزش ملکی 43 میلیون یورویی در زمین های بسته یونانی قبرس در ایسکله (تریکومو) و منطقه گیرنه. آیکوت تا پایان رسیدگی به پرونده او در ماه سپتامبر در بازداشت زندگی خواهد کرد.

در ماه گذشته، ارسین تاتار، رهبر ترک‌های قبرسی، از موضع جمهوری در جهت دادگاه کیفری بین‌المللی انتقاد کرد و مدعی شد که طرحی برای اعمال استرس و ارعاب فاش کرده است. او جمهوری را تشویق کرد کهاعمال حس مکرر” در مورد روش.

تاتار خاطرنشان کرد که سند دادگاه اروپایی حقوق بشر، سند دادگاه جهانی زندان را به عنوان یک مکانیسم خانگی مؤثر برای ارزیابی ادعاهای مالکیت در قبرس شمالی توسط یونانیان قبرس به رسمیت می شناسد و به عملکرد مؤثر آن از سال 2005 اشاره کرد. او ارجاع جمهوری به این موضوع به دادگاه های خود را اینگونه عنوان کرد:نقض قطعی قوانین جهانی“.

از تاریخ 3 ژوئن، یونانی‌های قبرس در این 365 روز 25.4 میلیون پوند (29.8 میلیون یورو) از IPC خریداری کرده‌اند، با تصمیم‌گیری در مورد چهل و پنج درخواست، به اضافه یک طرف ارزش 11 میلیون پوند (12.9 میلیون یورو) و 4. دیگران. بیش از 1 میلیون پوند (1.2 میلیون یورو) است. IPC از زمان آغاز به کار خود در سال 2005، غرامتی بیش از 446.2 میلیون پوند (523.7 میلیون یورو) اعطا کرده است و ادعاهای مربوط به غرامت، استرداد و مبادله زمین را بررسی می کند.

BRTK

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،790،000،00013،640،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,690,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,920,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,230,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,870,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور