اخبار قبرس شمالی | برخورد پلیس با فعالان السن

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | برخورد پلیس با فعالان السن
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202406localimagesEmrullah-Turanli-Operator-of-Ercan-Airport-e1718354661881.jpg
[Emrullah Turanlı – Operator of Ercan Airport] پس از اعلام اتحادیه کارکنان اداره برق (ال سن) در مورد برنامه های آنها برای کاهش عرضه برق به فرودگاه ارجان که 92 میلیون لیره به Kib-Tek بدهکار است، پلیس به معنای واقعی کلمه یک دیوار انسانی در مقابل Meriç کشید. مرکز ترانسفورماتور، جایی که قرار است قطع
فهرست مطالب
امرالله تورانلی - اپراتور فرودگاه ارجان

[Emrullah Turanlı – Operator of Ercan Airport]پس از اعلام اتحادیه کارکنان اداره برق (ال سن) در مورد برنامه های آنها برای کاهش عرضه برق به فرودگاه ارجان که 92 میلیون لیره به Kib-Tek بدهکار است، پلیس به معنای واقعی کلمه یک دیوار انسانی در مقابل Meriç کشید. مرکز ترانسفورماتور، جایی که قرار است قطع و وصل شود کنار. در زمان مداخله، پرسنل کیب تک در حال ورود به فضای ترانسفورماتور بودند.

طبق داده های سوابق خریداری شده توسط خبرنگار Yeniduzen، برای یک کتابچه راهنمای واضح که ایمنی ترافیک سایت هوایی را به خطر می اندازد، پیشنهاد انرژی به بخش هوانوردی غیرنظامی اکنون هر فرصتی است، با این حال سالن مسافر. قطعا تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. هنگامی که او با پلیس صحبت کرد، رئیس السن احمد توغچو گفت که آنها می خواهند برق را مطابق با حقوق و مقررات قانونی خود قطع کنند و از پلیس خواست تا تصویری مکتوب ارائه دهد که با آنها از ورود به پست مبارزه می کند. پلیس نشان داد که این تصویر به صورت شفاهی داده شده است.

توگچو در پاسخ گفت:کسانی که کشور را اداره می کنند از پلیس برای محافظت از امرالله تورانلی استفاده می کنند“. اتحادیه با انتقاد از نابرابری در اجرا، خاطرنشان کرد که انرژی مصرف کننده در حال کاهش است و به بدهی صادقانه 675 لیره کاهش می یابد، در حالی که با وجود بدهی 92 میلیون لیره، هیچ اقدامی در قبال اپراتور فرودگاه ارجان امرالله تورانلی انجام نمی شود.

در اوایل هفته، اتحادیه اعلام کرده بود که در صورت عدم تسویه بدهی ارجان تا روز جمعه، ممکن است انرژی کاهش یابد. در پاسخ، اداره کیب تک در مورد اینکه روز قبل از این روز می توان بدهی های فرودگاه ارجان را بازسازی کرد، صحبت کرد. با این حال، اتحادیه فشار آورد تا راه حل بین کیب تک و اپراتور فرودگاه ایجاد شود و مدعی شد که بدهی باقی مانده است که بدون توقف اقدام به قطع ارتباط خواهند کرد.

رئیس السن احمد توغجو گفت:احتمالاً می توانید موافقت کنید که اکنون بدهی های امرالله تورانلی (صاحب T&T) را پیدا نمی کنید و به ترکیب کسری از جیب عمومی ادامه می دهید، با این حال ما به عنوان السن اکنون ایجاد می کنیم.“.

ینیدوزن

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،640،000،00013،760،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,410,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,640,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,960,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,280,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,880,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور