اخبار قبرس شمالی | بیانیه مسائل مربوط به نماینده شخصی سازمان ملل

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | بیانیه مسائل مربوط به نماینده شخصی سازمان ملل
UNSG در داخل بیشتر طبقه بندی - ماریا هولگوین کوئلار

[UNSG Personal Representative – Maria Holguin Cuellar]به گزارش ینیدوزن، ماریا آنجلا هولگوین، دبیرکل مکان های سازمان ملل (UN) در جلسه با سران قبرس، قبل از ترک جزیره پس از دور دوم مذاکراتش در مورد سناریوی قبرس، تأییدیه ای کتبی داشت.

مشاور داخلی اکثر ایالات متحده هم با رهبران تیم قبرس و با رهبران احزاب سیاسی و هم با نمایندگان سازمان های غیردولتی در هر جنبه از جزیره ملاقات کرد.

هولگوین در تأیید خود در این باره گفت: “گاهی اوقات به نظر می رسد که همه راه ها امتحان شده اند و تغییر به سادگی در محل سکونت نیست تا اعلام شود، اما صداهایی وجود دارد که انعطاف پذیری جوامعی را که زندگی زیادی را پیش بینی می کنند، تراز می کند. و سطح ” که امید یک ضرورت است”.

علاوه بر این، هولگوین پس از نشست خود با رهبر یونانی قبرس نیکوس کریستودولیدس در صبح تأیید کرده بود و اعلام کرده بود که هیچ “تقویم” برای مراحل زیر و سلام “نمیدونستم” هدف بعدی آن چه خواهد بود

کتاب الکترونیکی خاصی که در مدرن ترین اعلامیه اش در مورد آن صحبت شده است، من آماده و خوشبین هستم که تمام تلاش خود را برای انجام مسابقه دبیر کل سازمان ملل در ماه های گذشته ابداع کنم..

وی در بیانیه کتبی خود پس از دور دوم مذاکرات به موارد زیر اشاره کرد:

“در دوره دوم جستجوی خود به توصیه، جایگزینی برای ملاقات با احزاب سیاسی، شهرداران، اتاق های بازرگانی، روزنامه نگاران، رهبران غیر سکولار، انجمن ها، تانک های تفکر، و نمایندگان جامعه مدنی، جدا از 2. رهبران من به همه دیدگاه ها و نظرات گوش دادم تا چالش ها و فرصت های کلیدی را بهتر درک کنم.

“گاهی اوقات، به نظر می رسد که همه راه ها امتحان شده اند و یک سوئیچ به سادگی کافی نیست که شما در محل اقامت خود اعلام کنید. از سوی دیگر، همیشه صداهایی وجود دارد که انعطاف پذیری جوامعی را که زندگی زیادی را پیش بینی می کنند، تراز می کند. در حالی که گذشته خاطرات تلاش و ناامیدی را به ارمغان می‌آورد، کلاس‌هایی را نیز برای حمایت از ما ارائه می‌دهد که سرچشمه تخریب طولانی‌مدت و دستیابی به راه‌حل‌هایی است که برای همه قبرسی‌ها مفید خواهد بود.

«برای همه مهم است که فرصت‌های شخصی و جمعی را با هم ترکیب کنند و در نتیجه مشکلات گذشته، اساس آینده‌ای پایدار را اصلاح کنند.

کار من این است که به دنبال این باشم که آیا سرزمین کلاسیکی وجود دارد که بتواند مشارکت همه جنبه ها را برای یافتن راه حلی پایدار بدهد یا خیر. من آماده و خوشبین هستم که تمام تلاش خود را برای تحقق مسابقه دبیر کل سازمان ملل در ماه های گذشته ابداع کنم..

منبع:

ینیدوزن

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،520،000،00012،780،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,020,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,520,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,530,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,670,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,820,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,740,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور