اخبار قبرس شمالی | تصادفات جاده ای مرگبار شش برابر بیشتر در TRNC

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | تصادفات جاده ای مرگبار شش برابر بیشتر در TRNC
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202409localimagesFatal-accident-on-Kyrenia-mountain-road-300x170.webp
آیر یارکینر، رئیس اتاق مهندسان مکانیک (MMO)، تجارب Yeniduzen اعلام کرد که کشور در رسیدگی به امنیت بلوار به آرامی در حال حرکت است. یارکینر تشخیص داد که قیمت تصادفات منجر به فوت شش برابر بیشتر از اتحادیه اروپا است. وی اظهار داشت: اگر موتور ترافیک آنلاین آموزش وب ما تا این حد کند و
فهرست مطالب

تصادف مرگبار در بلوار کوهستان گیرنه

آیر یارکینر، رئیس اتاق مهندسان مکانیک (MMO)، تجارب Yeniduzen اعلام کرد که کشور در رسیدگی به امنیت بلوار به آرامی در حال حرکت است.

یارکینر تشخیص داد که قیمت تصادفات منجر به فوت شش برابر بیشتر از اتحادیه اروپا است.

وی اظهار داشت:اگر موتور ترافیک آنلاین آموزش وب ما تا این حد کند و بد باقی مانده است، به این دلیل است که از سال 1974 در مورد این طرح خواب مرگبار بوده ایم.“. یارکینر تاکید کرد که تکنیک ها و طرح ها می توانند برای “مرگ وب صفر ترافیک آنلاین را آموزش می دهدوی افزود که مجلس اغلب آماده حمایت است.

یارکینر در تأیید خود بر اقدامات حیاتی زیر تأکید کرد:

با افزایش وزن خودرو، شدت تصادف افزایش می یابد و ظرفیت ترمز کاهش می یابد. بنابراین، LENTI تمایل به سکونت را با توجه به دوره های خودرو محدود می کند.

از آنجایی که جاده های کوهستانی دیگر متقارن نیستند، خط کشی های بلوار مرکزی معیوب بوده و نیاز به اصلاح دارند.

آسیب‌پذیری‌های امنیتی و خطرات جاده‌ای می‌خواهند شناسایی شوند، و هشدارهای اخلاقی می‌خواهند موضع‌گیری شوند. در صورتی که این هشدارها دیگر داده نشود، اداره راهداری مسئولیت هر حادثه ای را که رخ دهد بر عهده خواهد داشت.

بلوار Dikmen-Boğaz بد است و دیگر برای دستورالعمل های ترافیک آنلاین وب باز نخواهد شد. در لبه بلوار، در واقع یک شانه عمیق و ناامن وجود دارد که می تواند منجر به از دست دادن سبک زندگی در تصادف شود. در صورت بروز حادثه در این بلوار، نصف مسئولیت هم بر عهده بدنه قانونی و هم نیروی محرکه خواهد بود.

تاخوگراف‌ها می‌خواهند برای وسایل نقلیه با مسئولیت‌پذیری بسیار حیاتی باشند و سرعت آنها باید تا حداکثر 85 کیلومتر در ساعت کم باشد.

خودروهایی که به کشور وارد می شوند باید دارای فناوری برای ارائه حفاظت از عابران پیاده، دفاع از نظم و انضباط خطوط، دفاع از فاصله پایدار از خودروی جلویی، آموزش محدودیت گام ها و اندازه گیری وزن کل بر اساس مشخصات بار محور سازنده باشند.

قیمت تصادف فوتی شش برابر شده است

یارکینر به خوبی می‌دانست که تأثیر بیشتر قوانین به‌روز شده را می‌توان بعد از 5 سال در نظر گرفت، اما وی اظهار داشت که این ویژگی‌های ایمنی قبلاً در مکان‌های بین‌المللی اتحادیه اروپا و ترکیه به قوانین تبدیل شده‌اند. وی اظهار داشت:چون دیگر این قوانین در کشور ما وجود ندارد، خودروهایی وارد می شوند که تجهیزات ایمنی بین المللی ندارند“.

وی افزود: قیمت تصادفات مرگبار در قبرس شمالی 6 برابر اتحادیه اروپا و سه برابر ترکیه افزایش یافته است. یارکینر هشدار داد که افزایش وسایل نقلیه و جمعیت می تواند انتخاب تصادفات را به تعویق بیندازد و می توان ویژگی های ایمنی سریع را برای جلوگیری از مرگ و میر اضافی اعمال کرد.

علاوه بر این، Yarkıner در مورد دستگاهی صحبت کرد که وزارت حمل و نقل در نظر گرفته بود تا صدها صفحه نمایش و محور را نشان دهد که مایل است در جاده های ارزشمند قرار گیرد، زیرا یک ماشین 40 تنی 6000 برابر بیشتر بر سبک زندگی حمل و نقل بلوار تأثیر می گذارد. به یکی یک تن ماشین

وی با بیان اینکه کارگرانی که برای استخدام به جزیره می آیند بدون توجه به عدم آموزش کافی و نارسایی تجهیزات مجاز به زورگیری خودروهای 30 تا 40 تنی هستند و فشار می آورد تا ایستگاه های معاینه خودرو به خصوصی سازی ادامه دهند یا ادامه دهند. رشد کنند تا به عملیات سود محور تبدیل شوند.

ینیدوزن

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،800،000،00013،690،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,710,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,940,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,260,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,870,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور