اخبار قبرس شمالی | سریال های جنجالی در نتفلیکس پخش نمی شوند

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | سریال های جنجالی در نتفلیکس پخش نمی شوند
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202409localimagesTurkish-Peace-Operation-1974-Cyprus-300x170.webp
[Turkish Peace Operation – 1974 – Cyprus] نتفلیکس در 20 سپتامبر تبدیل به دولتی شد که سریال جنجالی "فاماگوستا" را پخش کرد، اما با بزرگترین واکنش ترکیه روبرو شد. مقامات ترکیه به شدت با این سریال مخالفت کردند و مدعی شدند که این سریال تهاجم ترکیه به قبرس در سال 1974 را نادرست معرفی می
فهرست مطالب
عملیات صلح ترکیه - 1974 - قبرس

[Turkish Peace Operation – 1974 – Cyprus]نتفلیکس در 20 سپتامبر تبدیل به رسانه ای شد که سریال جنجالی “فاماگوستا” را پخش کرد، اما با بزرگترین واکنش ترکیه روبرو شد. مقامات ترکیه به شدت با این سریال مخالفت کردند و مدعی شدند که این سریال تهاجم ترکیه به قبرس در سال 1974 را نادرست معرفی می کند. در نتیجه، شورای عالی رادیو و تلویزیون ترکیه (RTÜK) نتفلیکس را تحت فشار قرار داد تا بدون شک پخش سریال را به یونان محدود کند. کبریس پستاسی گزارش داد که نتفلیکس موافقت کرد و این سریال به طور بالقوه اکنون در ترکیه یا مکان های مختلف بین المللی در دسترس نیست.

بر اساس اولین تفسیر پرداخت توسط شورای عالی رادیو و تلویزیون ترکیه (RTÜK)، سریال جنجالی “فاماگوستا” به طور بالقوه در حال حاضر از شبکه یونانی پخش نمی شود. RTÜK تایید کرد که پس از گفتگو با نتفلیکس، توافقی برای پایان دادن به پخش سریال در ترکیه یا هر کشور دیگری حاصل شد. این سریال قبلاً از تلویزیون یونان پخش شده بود و بعداً توسط نتفلیکس مجوز گرفت.

تفسیر RTÜK تاکید کرد که این سریال که مناسبت‌های مداخله ترکیه در قبرس در سال 1974 را به تصویر می‌کشد، حقایق باستانی را نادرست نشان می‌دهد و تصویری منفی از ترکیه و ارتش آن ارائه می‌کند. این شورا در مورد ظاهر ارتش ترکیه که به ادعای آنها صلح را معرفی کرده و نماینده قبرس است، ناعادلانه و غیرقابل قبول است.

در تفسیر چنین آمده است:تولیدی به نام «فاماگوستا» با فریادهایش علیه «نزول قبرس»، داستان صلح و قهرمانی در تاریخ اخیر ما، با واکنش مردم ترکیه مواجه شد. «عملیات صلح قبرس» که هدف آن دفاع از آرمان عادلانه در کمک به ترک‌های قبرس و نجات هموطنان مظلوم ما بود، به نام خود عمل کرد و در چارچوب قانون، صلح را به جزیره معرفی کرد. سرباز قهرمان ترک آرامش و آرامش را به قبرس آورد، خونریزی متوقف شد و اشک مظلومان پاک شد.

این یک اشتباه غیرقابل قبول است که برخی محافل با نیت سوء، نزدیک به فیلمی در اختیار داشته باشند که ترک ها، کشور ما و ارتش قهرمان ما را تحقیر می کند در حالی که حقایق باستانی مشهود است. این تولید پیش از تلویزیون در کشور مبدا پخش شد و بعداً توسط نتفلیکس مجوز گرفت.

«هیئت عالی ما به عنوان سازمان تنظیم کننده و نظارت بر شرکت ها و محصولات پخش دیجیتال در کشورمان، مذاکرات اجباری را با پخش کننده نتفلیکس انجام داد و به این نتیجه رسید که به طور بالقوه تولید اکنون پخش نمی شود. ساخت درخواستی بدون شک در کاتالوگ نتفلیکس در کشوری که قبلاً در آن پخش شده بود (یونان) گنجانده خواهد شد و شاید اکنون در ترکیه یا در کاتالوگ کشورهای مختلف گنجانده نشود. با احترام به عموم مردم اعلام شد“.

متدولوژی قطعنامه که سریال بدون شک در کاتالوگ نتفلیکس در یونان و هیچ جای دیگر موجود خواهد بود که نشان دهنده حساسیت ترکیه برای بازنمایی این دوره از تاریخ است.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،940،000،00014،690،000،000
انتخاب نوع ملک
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,430,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,940,000,000 تومان است.
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,180,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,940,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,770,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 2,030,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور