اخبار قبرس شمالی | سومین جلسه رسیدگی به پرونده هتل ایسیاس آغاز شد

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | سومین جلسه رسیدگی به پرونده هتل ایسیاس آغاز شد
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202406localimagesAdiyaman-court-Famagusta-families-e1704620167683.jpg
[Victims’ families hold vigil outside court] سومین جلسه رسیدگی به پرونده هتل ایسیاس در اتاق سوم زندان عالی آدیامان، تجربه Yeniduzen آغاز شده است. این جلسه که با نام رول شروع شد، در حال حاضر حاوی اظهارات خانواده هایی است که دیگر شهادت نمی دهند و کسانی که دوباره صحبت می کنند. ژوئیه دومین جلسه
فهرست مطالب
دادگاه آدیامان - خانواده های فاماگوستا

[Victims’ families hold vigil outside court]سومین جلسه رسیدگی به پرونده هتل ایسیاس در اتاق سوم زندان عالی آدیامان، تجربه Yeniduzen آغاز شده است. این جلسه که با نام رول شروع شد، در حال حاضر حاوی اظهارات خانواده هایی است که دیگر شهادت نمی دهند و کسانی که دوباره صحبت می کنند.

ژوئیه دومین جلسه رسیدگی به پرونده در 26 آوریل، پرونده اصلی که در دادگاه مشابه برگزار شد، پرونده اصلی که 72 مورد فوتی و 8 زخمی را مورد مناقشه قرار می دهد، با پیوستن به پرونده اضافی تشکیل شد که 2 زخم دیگر را ادغام کرد. جلسه مقدماتی چهار روز طول کشید، در حالی که جلسه دوم به صورت یک روزه برگزار شد که در آن دادگاه چندین گزینه میان مدت صادر کرد.

با توجه به این گزینه های زمانی میانی، بازداشت متهمان – احمد بوزکورت، مهمت فاتح بوزکورت و اردم یلدیز – در ادامه انجام شد. قرار بود هشت متهم مختلف تحت قضاوت محاکمه شوند، به جز چشمی که بدون بازداشت به آن دوخته شده بود. دادگاه همچنین تصمیم گرفت که یک مدرک آگاهانه جدید، ترجیحاً از دانشگاه فنی غیر از دانشگاه غازی، بررسی کند. جلسه بعدی طبق برنامه در 12 ژوئن ساعت 10 صبح برگزار شد.

پس از جلسه دوم، در Wuld per شانس هر شانس 14، دادگاه دستور داد که یک سند جدید در مورد هتل Substancial Isias توسط دانشگاه 9 Eylül تهیه شود. بعلاوه، در روز 28، هیئت اداری استان آدیامان اجازه تحقیق در مورد مقامات دولتی شهرداری آدیامان را که از پرونده اصلی جدا شده بودند را صادر کرد.

بر اساس مصوبه تفصیلی هیئت اداری استان آدیامان، با شروع تحقیقات علیه چهار افسر بازمانده از فواصل مربوطه در شهرداری آدیامان که دارای مسئولیت هستند و امضای آنها در مجوز ساختمان بود. این افسران متشکل از لایسنس اکسپرس تکنسین شغلی، مجوز اکسپرس رئیس کار، مدیر منطقه و معاون شهردار هستند.

در مقاله ای جداگانه، ینیدوزن می نویسد که وزیر عالی آنال اوستل تشخیص داد که قضیه هتل ایسیاس به درستی به یک نبرد واقعی جمعی برای ما ترک های قبرس تبدیل شده است. وی با تاکید بر اینکه خانواده ها در زمان نامشخصی در آینده محاکمه تقویت خواهند شد، بر تعهد آنها برای جستجوی بهترین و بازدارنده ترین مجازات ها مطلق در مقررات تاکید کرد.

اوستل در سخنان خود در آدیامان قبل از جلسه استماع برای کسانی که در فاجعه 6 فوریه در ترکیه از دست دادند ابراز همدردی کرد و به خطر عمیقی برای “فرشتگان قهرمان” TRNC اشاره کرد که جان باختند. او تاکید کرد که نمایندگانی از مقامات، مخالفان، رهبران جشن تولد، نمایندگان، خانه‌ها، و تمام TRNC شما در آدیامان به دنبال عدالت هستند.

ما می توانیم این پرونده را تا اجرای عدالت پیگیری کنیم و در عین حال اطمینان حاصل کنیم که مسئولین ساخت هتل مجازات می شونداوستل ضمن تاکید بر اینکه به دستگاه قضایی ترکیه اعتماد دارد، گفت: سند سوم برای اثبات آنچه می توانید قصد دارید به هتل داران ثابت کنید، سریع آماده شود.

ینیدوزن

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،640،000،00013،760،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,410,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,640,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,960,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,280,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,880,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور