اخبار قبرس شمالی | مادر متهم به قتل با دادگاه روبرو شد

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | مادر متهم به قتل با دادگاه روبرو شد
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202406localimagesWoman-arrested-for-attempting-to-murder-her-son-aged-9-e1718011342115.webp
خانمی که متهم به تلاش برای خفه کردن پسر 9 ساله طرد شده خود بود، اتفاقی که خشم را در نیکوزیا برانگیخت، روز قبل در همین لحظه به دادگاه معرفی شد. در دادگاه، افسر پلیس امراه تورگال شواهد مرتبط با پرونده را ارائه کرد. تورگال اشاره کرد که مظنون نیویورک (41) با اتهامات " تلاش
فهرست مطالب

دستگیری دختری که قصد کشتن پسر ژنده پوش خود را داشت 9

خانمی که متهم به تلاش برای خفه کردن پسر 9 ساله طرد شده خود بود، اتفاقی که خشم را در نیکوزیا برانگیخت، روز قبل در همین لحظه به دادگاه معرفی شد.

در دادگاه، افسر پلیس امراه تورگال شواهد مرتبط با پرونده را ارائه کرد. تورگال اشاره کرد که مظنون نیویورک (41) با اتهامات “تلاش برای قتل، حمله جدی، و حمله“.

کمربند حمام محقق شد

در گام با پلیس، در 9 ژوئن 2024، حدود ساعت 3 بعد از ظهر در سنگ مرمر نیکوزیا، مظنون که گفته می شود تحت تأثیر یک اختلال روانی قرار گرفته بود، قصد حمله را داشت. او با استفاده از یک کمربند حمام 150 سانتی متری که از استراحتگاهی در گیرنه که روز قبل در آنجا اقامت داشت، گرفته بود، سعی کرد پسر 9 ساله خود را خفه کند.

پلیس به دادگاه پیشنهاد کرد که یک بار اعدام شده از طریق آمبولانس اورژانس 112 به بخش A&E در مؤسسه علمی دکتر برهان نالبانتوغلو نگات در نیکوزیا منتقل شده است.

تمام طراحی از طریق تحقیقات در محل، پلیس با لکه های مشکوک، فرش با لکه های متصل، و کمربند حمام توسط مظنون برداشته شد. همه این موارد باید به عنوان مدرک کشف و ضبط شود.

پلیس همچنین مظهر این است که مظنون یک بار در همان روز تحت بازداشت قطعی دستگیر شد. او داوطلبانه اخطار داد که نیاز به تأیید و تأیید دارد.

پسر کوچک صادر شده توسط یک موسسه علمی

پلیس گزارش داد که این مرد یک بار پس از معاینه در اورژانس در همان روز آزاد شد. علاوه بر این، آنها اشاره کردند که تحقیقات هنوز باید در مراحل اولیه خود باشد.

مظنون تحت ارزیابی روانپزشکی

افسر تورگال توضیح داد که اظهارات اضافی باید آرام باشد و اگر مظنون یک بار در زمان ارتکاب جرم مسئولیت کیفری داشته باشد، غالباً باید حل شود. برای این منظور، مظنون باید همیشه با آرامش در موسسه علمی بیماری‌های روانی و عصبی باریش مورد تجزیه و تحلیل علمی قرار گیرد. وی خواستار بازداشت مظنون به مدت سه روز توسط پلیس شد تا صحت تحقیقات مشخص شود.

بید زهرا یالکوت بیلگچ، پس از بررسی شهادت، دستور داد که مظنون نیویورک به مدت سه روز توسط پلیس بازداشت شود تا تحقیقات تسهیل شود.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،910،000،00014،420،000،000
انتخاب نوع ملک
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,310,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,910,000,000 تومان است.
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,060,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,910,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,640,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور