اخبار قبرس شمالی | مادر و پسری که با مواد مخدر و سلاح گرم دستگیر شدند در دادگاه حاضر شدند

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | مادر و پسری که با مواد مخدر و سلاح گرم دستگیر شدند در دادگاه حاضر شدند
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202407localimagesBatuhan-Ulugunal-and-Mujde-Taser-arrested-for-importing-drugs-and-firearms-300x170.webp
[Batuhan Ulugünal and Müjde Taşer – arrested for importing drugs and firearms] به گزارش کبریس پستی، مادر و پسری که روز 24 تیرماه در بندر توریستی گیرنه یک کیلوگرم مواد، 3 قبضه اسلحه و 30 گلوله اسلحه به دست آورده بودند، امروز در دادگاه حاضر شدند. پلیس فاش کرد که متهمان باتوهان اولوگونال و مژده
فهرست مطالب
Batuhan Ulugünal و Müjde Taser - به دلیل واردات مواد مخدر و سلاح گرم دستگیر شدند

[Batuhan Ulugünal and Müjde Taşer – arrested for importing drugs and firearms]به گزارش کبریس پستی، مادر و پسری که روز 24 تیرماه در بندر توریستی گیرنه یک کیلوگرم مواد، 3 قبضه اسلحه و 30 گلوله اسلحه به دست آورده بودند، امروز در دادگاه حاضر شدند.

پلیس فاش کرد که متهمان باتوهان اولوگونال و مژده تاشر نیز سال گذشته 25 کیلوگرم مواد را به کشور قاچاق کرده بودند.

عملیات در بندر توریستی گیرنه منجر به این شد که اولوگونال و مادرش تاشر به دادگاه منطقه ای گیرنه آورده شوند.

افسر پلیس عدنان کاردشلر شهادت داد که مظنونان دقیقاً از بازرسی زمانی که می خواستند وارد کشور شوند دستگیر شدند. در این عملیات که به طور مشترک توسط ادارات پلیس نیکوزیا و گیرنه و اداره پیشگیری از مواد مخدر و قاچاق انجام شد، 3 اسلحه، 3 مجله خالی، 30 گلوله مصرف شده و بین یک تا یک کیلوگرم مواد پنهان شده در ویلچر برقی اولوگونال کشف شد.

پلیس گفت که همه مظنونان بدون رحم دستگیر شده اند. پیدا کردن منطقه خود در Șht. مسیر دوقلوی مهمت کورت در گیرنه توسط خدمه شعبه مواد مخدر به هیچ چیز غیرقانونی برخورد نمی کند. مظنونان در اظهارات اولیه خود مدعی شدند که اسلحه و درمان را از تاشوچو در مرسین ترکیه به دستور هر فردی دریافت کرده اند و در چندین تاریخ به درمان قاچاق در هفت موقعیت دیگر اعتراف کرده اند.

علاوه بر این، پلیس اعلام کرد که پرونده‌هایی مبنی بر اینکه مظنونان در سال 2023 25 کیلوگرم مواد را وارد کشور خود کرده‌اند، تشکیل خواهد داد. تحقیقات ادامه دارد و تصاویر دوربین‌ها بررسی شده و اظهارات دیگری نیز گرفته می‌شود. پلیس گفت که آنها همچنین به دنبال فردی هستند که مظنونان را هدایت کرده و درخواست کرده است که اولوگونال و تاشر به مدت سه روز دیگر بازداشت شوند.

عملاً تصمیم مورات سویتاچ، ارزیابی شاهدان، ما را به این فکر رساند که احتمالاً مظنونان احتمالاً بی‌طرفانه مسالمت‌آمیز 3 روز دیگر در بازداشتگاه پلیس می‌مانند تا از صحت تحقیقات مطمئن شوند.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،640،000،00013،750،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,390,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,640,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,940,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,250,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,870,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور