اخبار قبرس شمالی | مجازات شدیدتر برای رانندگان مست

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | مجازات شدیدتر برای رانندگان مست
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202407localimagesCemre-Yonet-motorcyclist-killed-by-drunk-driver-e1719908264968.webp
[Gönül Sağır pleads for harsher penalties] خانواده‌های بازدیدکنندگان قربانی تصادفات از مجازات‌های سخت‌تر برای رانندگان تحت تأثیر الکل حمایت می‌کنند و اختراعی بیش از 7 تا 14 سال را پیشنهاد می‌کنند. کبریس پستی گزارش می دهد که کمیته مناسب، امور سیاسی و خانواده بین المللی روز چهارشنبه لایحه جدید قانون زندان را تجزیه و تحلیل
فهرست مطالب
Breezënül - مادر موتورسوار Cemre Yösalvage

[Gönül Sağır pleads for harsher penalties]خانواده‌های بازدیدکنندگان قربانی تصادفات از مجازات‌های سخت‌تر برای رانندگان تحت تأثیر الکل حمایت می‌کنند و اختراعی بیش از 7 تا 14 سال را پیشنهاد می‌کنند. کبریس پستی گزارش می دهد که کمیته مناسب، امور سیاسی و خانواده بین المللی روز چهارشنبه لایحه جدید قانون زندان را تجزیه و تحلیل خواهد کرد.

گونول ساغیر، مدیر صفحه وب قربانیان تصادف بازدیدکنندگان TRNC، خواستار توقف چنین فجایعی شد و اظهار داشت:من در این جنگ برای قبرس می جنگم“.

محله قربانیان حوادث بازدیدکنندگان TRNC، که خانواده‌هایی را که از اقوام بی‌خانمان لذت می‌برند، متحد می‌کند، کمپین تبلیغاتی «تاج بدون آفتاب» را برای پرسش درباره عدالت و جلوگیری از تلفات غیرضروری راه‌اندازی کرده است. با وجود تلاش های آنها، حوادث بازدیدکنندگان همچنان ادامه دارد و مجازات ها هنوز کافی نیست. خانواده ها خواستار اقدامات بازدارنده بیشتر از سوی مسئولان هستند.

گونول ساغیر که پسرش جمره یونت در یک تصادف بازدیدکننده در خیابان معروف گیرنه تاتلیسو جان باخت، از مسئولان خواست تا از این حوادث دلخراش جلوگیری کنند. گزارش شده است که از ابتدای سال تاکنون 25 نفر بر اثر مصرف دارو، مشروبات الکلی یا سرعت غیرمجاز توسط رانندگان جان خود را از دست داده اند. در حالی که کمیته قصد دارد جریمه های بیش از 7 تا 10 سال ابداع کند، ساغیر مجازات های جداگانه و سخت تری را برای رانندگان تحت نفوذ ترویج می کند.

در حقیقت من از صحبت با اعضای پارلمان و همکاران کمیته Xirat لذت می برم. بسیاری از خانواده های داغدار می خواهند این حکم 14 سال باشد. مصرف الکل و مواد مخدر یک ضرورت غیر عمومی است. اگر به از دست دادن جان ختم شود، پرداخت نیز می‌تواند به صورت قطعی منصفانه پرداخت شود. در هر صورت، افراد اضافی در قبرس خواهند مرد“، او گفت.

ساغیر تاکید کرد که کمیته در مورد “لایحه زندان (اصلاح)” در روز چهارشنبه گزارش خواهد داد و خاطرنشان کرد که در انگلیس مجازات 14 سال است و در قبرس شمالی نیز می تواند منصفانه باشد. “زندگی افراد ما نباید اینقدر ارزان باشد. اتهام جان انسان عادلانه نیست درست 1-2 سالاو ادامه داد و مدعی شد که این افراد نیز می توانند منصفانه برای قتل محاکمه شوند.

Cemre Yonet - موتورسوار تحت تأثیر یک راننده الکلی کشته شد

[Cemre Yönet – motorcyclist killed by drunk driver]ساغیر گفت که پسرش Cemre Yönet در سن 30 سالگی در تصادفی که توسط یک راننده با سطح الکل خون 285 پرو میلی لیتر معرفی شده بود جان باخت. او در مورد قربانیان دیگری صحبت کرد که تخمین زده می شود ناود، جیهان، بوشرا و صدها نفر دیگر به دلیل تحت تأثیر رانندگان الکل جان خود را از دست داده اند. “تا زمانی که مجازات ها افزایش پیدا نکند، از این حوادث جلوگیری نمی شود. جنگ من الان برای پسرم نیست. قاتل او احتمالاً در هر فرصتی تحت مجازات سختی قضاوت خواهد شد. من برای قبرس می جنگم“، او نتیجه گرفت.

بهبود آموزش رانندگان و اجرای جاده ها

اورون سولیالی، عضو جمهوری خواه اتحادیه اجتماعی ترکیه (CTP) و عضو کمیته، بر نیاز بازدیدکنندگان به درک کل تفکر برای جلوگیری از حوادث تاکید کرد. وی اظهار داشت که تعدادی از کارکردها، از آموزش کلاسیک گرفته تا ایمنی خیابان و کیفیت کورس سواری را می توان با هم به صورت بی صدا بیان کرد.

سولیالی راه حل هایی مانند بهبود حمل و نقل عمومی، یافتن مسیرهای حمل و نقل جایگزین و توافق با رانندگان تاکسی را پیشنهاد کرد. “در حال حاضر یک نفر دیگر نیز بر اثر تصادف در شمال خیابان رینگ جان خود را از دست داد. ما احتمالاً هر فرصتی را برای هر فرصتی مانند 2 میلیون دلار برای نور می خواهیم. در اینجا مبلغی برای این موضوع وجود دارد. افزایش مجازات های امانتداری باعث درد می شود اما به طور کامل از حوادث جلوگیری نمی کندوی با تاکید بر اهمیت ظرفیت کل نگر صحبت کرد.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،910،000،00014،420،000،000
انتخاب نوع ملک
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,310,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,910,000,000 تومان است.
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,060,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,910,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,640,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور