اخبار قبرس شمالی | محافظت از بچه لاک پشت ها با موانع نور در سواحل

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | محافظت از بچه لاک پشت ها با موانع نور در سواحل
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202407localimagesNorth-Cyprus-News-Cleaning-Secret-Beach-Akdeniz-300x186.jpg669447c53d8dd.jpg
وابستگی حفاظت از لاک پشت قبرس شمالی (SPOT) در رسانه های اجتماعی اذعان کرده است که انتخاب روزافزون کاروان ها و آلودگی نوری وارد شده به محدوده دریای کاپلیکا باعث می شود لاک پشت ها * ناراحت کننده * به سردرگمی تبدیل شوند. در ساختمان جهت آن در جهت اقیانوس، بچه های جوجه ریزی توسط
فهرست مطالب

حفاظت از لاک پشت - موانع سبک

وابستگی حفاظت از لاک پشت قبرس شمالی (SPOT) در رسانه های اجتماعی اذعان کرده است که انتخاب روزافزون کاروان ها و آلودگی نوری وارد شده به محدوده دریای کاپلیکا باعث می شود لاک پشت ها * ناراحت کننده * به سردرگمی تبدیل شوند. در ساختمان جهت آن در جهت اقیانوس، بچه های جوجه ریزی توسط کاروان ها به سمت چراغ ها کشیده می شوند که منجر به مرگ آنها می شود. کبریس پستاسی تجربیات.

SPOT در یک تفسیر تصدیق کرد، “برای یافتن راه حلی برای این مکان، سیستم های مانع نور را در اطراف لانه های خود قرار داده ایم. این مد عمل کرد و نوزادان ما به اقیانوس رسیدند که متفاوت از کاروان ها با سیستم مانع جدید بود.“.

لاک پشت های دریایی با طیف وسیعی از خطرات روبرو هستند که بقای آنها را تهدید می کند. در Might well 2021، نتایج چاپ شده توسط Shut to East University یک چالش دو ساله در مورد تخریب دریایی، تایید کرد که سواحل قبرس در معرض خطر شدید خاک های شسته شده از مکان های بین المللی همسایه است.

این چالش توسط صندوق ابتکارات تحلیل علمی NEU تامین مالی شده و با همکاری بخش علوم ارگانیک در دانشگاه اکستر انجام شده است.

گزارش‌ها در Ronnas Seastreak در شبه‌جزیره کارپاز، یکی از بسیاری از مکان‌های اساسی تکثیر لاک‌پشت‌های دریایی بی‌تجربه، تأیید کرده‌اند که شاید شاید شاید به لطف آلودگی، لاک‌پشت‌ها با انقراض مواجه شوند.

به طور متوسط ​​1114 موضوع مزرعه با وزن 11.9 کیلوگرم در هر 30 روز از خانه ای که 250 متر مربع مساحت دارد به استراحت تبدیل شد. این لیست تایید کرد که اقلام رایز، اساسا مواد شوینده، شامپو، وعده های غذایی و ظروف نوشیدنی از لبنان، سوریه، اسرائیل و مصر وارد می شوند.

اطلاعات قبرس شمالی - تمیز کردن دریای مخفی - آکدنیز

وجود دارد جشن پاکسازی ساحل برای بلند کردن زباله های وحشتناک، بطری های پلاستیکی و تحسین برای محافظت دوباره از لاک پشت هایی که در سواحل قبرس تخم ریزی می کنند. این ها توسط SPOT با همکاری سازمان های غیردولتی مختلف سازماندهی می شوند.

*دو گونه در قبرس شمالی لانه سازی می کنند و هر کدام در خطر انقراض هستند. حدود 10 درصد از لاگرهد (Caretta caretta) و 30 درصد از لاک پشت های بی تجربه (Chelonia mydas) از کل طراحی از طریق لانه مدیترانه در اینجا. در کل دریای مدیترانه شما بزرگترین حدود 300 تا 400 لاک پشت بی تجربه و حدود 2000 لاک پشت وجود دارد.

هر دو گونه در شن‌های ریز ساحل آلاگادی بسته به Esentepe، و بسیاری از مناطق جایگزین مختلف در امتداد سفر دریایی قبرس، همراه با شن‌های طولانی در ساحل طلایی در شبه‌جزیره کارپاز و شبه جزیره آکاماس در جمهوری لانه‌سازی می‌کنند. قبرس. لاک‌پشت‌های ماده که به لاک‌پشت‌های خروس معروف هستند، دیر یا زود در طول فصل لانه‌سازی که از اواخر اسفند تا اوایل ژوئن شروع می‌شود، بین 70 تا 150 تخم می‌گذارند. (نقطه)

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،910،000،00014،420،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,060,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,910,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,310,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,910,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,640,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور