اخبار قبرس شمالی | هزینه های بالای پروازها و برق، توریسم را تحت تاثیر قرار می دهد

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | هزینه های بالای پروازها و برق، توریسم را تحت تاثیر قرار می دهد
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202409localimagesAtaoglu-visits-small-hoteliers-e1726232484160.jpg
[[[[افکار عطاوغلو یک دقیقه با هتلداران دیدار کنید] فیکری عطاوغلو، معاون نخست وزیر، وزیر گردشگری، سنت، جوانان و محیط زیست، یک دقیقه از هتلداران بازدید کرد تا در مورد کیت سختی که برای اقامت در سال 2025 در نظر گرفته شده است، یک دقیقه کل نموداری که شامل کشور است، صحبت کند. او بازدیدهای خود
فهرست مطالب
عطاوغلو یک دقیقه از هتلداران دیدن می کند

[[[[افکار عطاوغلو یک دقیقه با هتلداران دیدار کنید]فیکری عطاوغلو، معاون نخست وزیر، وزیر گردشگری، سنت، جوانان و محیط زیست، یک دقیقه از هتلداران بازدید کرد تا در مورد کیت سختی که برای اقامت در سال 2025 در نظر گرفته شده است، یک دقیقه کل نموداری که شامل کشور است، صحبت کند.

او بازدیدهای خود را از اقامتگاه های کوتاه قبرس شمالی با بازدید از اقامتگاه های طرح لاپتا آغاز کرد.

کیت سخت‌تر وزارت عطا اوغلو اقامت‌های دقیقه‌ای بدون کازینو را پوشش می‌دهد و کنترل خود را شروع کرد تا در مورد نکات مهم کیت با صاحبان هتل‌های دقیقه‌ای صحبت کند که می‌توانند سیصد و شصت و پنج روز 2024 را نیز پوشش دهند. هدف برای جلب پاسخ هتل تغییر کرد. مالکان در مورد موادی که کیت تلفظ می کند.

عطاوغلو با همراهی سرهان آکتونچ معاون وزیر و مظلوم کورتاش، مدیر بخش برنامه ریزی گردشگری، با صاحبان هتل در مورد برنامه تقویتی مورد نظر تبادل نظر کرد.

عطاوغلو اشاره کرد که بازدیدهایی که با هدف به دست آوردن پرونده های دست اول در مورد خواسته ها، الزامات و کمبودهای اقامتی دقیق انجام می شود، کل نموداری را که در سراسر کشور شما در بر می گیرد، ادامه خواهد داد. بازخورد خارج از کل نمودار از طریق آن جلسات توسط وزارت بررسی خواهد شد و یک کیت سخت قوی خواهد بود که نظرات همه جوانب را با هم ترکیب می کند.

هدف از کیت سخت این است که با جذب گردشگرانی که این طرح را بررسی می‌کنند، خرید می‌کنند، از شرکت‌ها و محصولات کرایه ماشین استفاده می‌کنند و در رستوران‌ها غذا می‌خورند، اقامت‌های کوچک را تشویق کند تا به سیستم مالی ملی کمک بیشتری کنند.

عطاوغلو در برخی از سطوح کنترل خود با برخی امکانات در طرح لاپتا، ترجیح داد که اختلالاتی که اپراتورهای هتل با آن مواجه هستند تا حد زیادی یکسان باشد. وی خاطرنشان کرد: کارمزد انرژی برق اساساً بزرگترین مشکل استفاده از تعرفه است.

عطاوغلو همانند برق، تاکید کرد که هزینه بالای کرایه هواپیما نیز بر گردشگری کشور تأثیر منفی می گذارد. وی تأیید کرد که بازدیدهای جلسه برای اقامت های دقیقه ای ادامه خواهد داشت و طبق یافته ها، این وزارتخانه با همکاری انجمن هتلداران ترکیه قبرس، کیت سختی را تهیه خواهد کرد.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،800،000،00013،690،000،000
انتخاب نوع ملک
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,940,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,710,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,260,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,870,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور