اخبار قبرس شمالی | وزیر از سیاست تهاجمی جنوب در مورد بخش مسکن TRNC انتقاد کرد

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | وزیر از سیاست تهاجمی جنوب در مورد بخش مسکن TRNC انتقاد کرد
homecyprusn1public_htmlwp-contentuploads202406localimagesFikri-Ataoglu-DP-Deputy-PM-300x169.webp
[Fikri Ataoğlu (DP) – Deputy PM] رهبر حزب دمکرات (DP) و معاون نخست وزیر فکری عطاوغلو، اقدامات تجاوزکارانه اولیه یونانی‌های قبرس علیه بخش مسکن در جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC)، تجربیات BRTK را به شدت محکوم کرد. عطا اوغلو که وزیر گردشگری، گمرک، سال های شکل گیری و محیط نیز هست، هشداری جدی صادر کرد
فهرست مطالب
فکری عطاوغلو - DP - معاون نخست وزیر

[Fikri Ataoğlu (DP) – Deputy PM]رهبر حزب دمکرات (DP) و معاون نخست وزیر فکری عطاوغلو، اقدامات تجاوزکارانه اولیه یونانی‌های قبرس علیه بخش مسکن در جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC)، تجربیات BRTK را به شدت محکوم کرد.

عطا اوغلو که وزیر گردشگری، گمرک، سال های شکل گیری و محیط نیز هست، هشداری جدی صادر کرد و به جلو اشاره کرد.اگر این اقدامات ادامه پیدا کند، بازتاب های مثبتی خواهد داشت“.

عطاوغلو در بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، از رهبری یونانی‌های قبرس به دلیل به خطر انداختن تلاش‌ها برای دستیابی به یک راه‌حل عالی و پایدار برای نظم قبرس انتقاد کرد. آنها را متهم کنید اعلام موضع خصمانه در جهت بخش مسکن TRNC، که او آن را بخشی از ادامه رفتار غیرهمکاری آنها می داند.

عطاوغلو تاکید کرد حملات قبلی یونانیان قبرس ناموفق بوده است و اطمینان خاطر که TRNC، با همکاری ترکیه، تمام اقدامات اجباری را برای محافظت از سرمایه گذاران در قبرس شمالی انجام خواهد داد.

این حملات شکست خواهند خورد، صادقانه بگویم که تمام تلاش های قبلی آنها شکست خورده است“، او مدعی شد.

وی اهمیت حل و فصل مسائل مربوط به مالکیت را از طریق توافق نامه های جامع بین دو کشور یا توسط کمیسیون اموال غیرمنقول (IPC) به شیوه ای سریع از پرونده دادگاه اروپایی حقوق بشر (ECHR) بیان کرد. عطاوغلو از یونانی‌های قبرس به دلیل انحراف از این گزینه‌ها انتقاد کرد و هشدار داد که چنین اقدامات تهاجمی شکاف بین دو طرف را بیشتر می‌کند و مانع از هرگونه توافقی خواهد شد.

علاوه بر این، عطاوغلو دولت یونانی قبرس را به دلیل دستاوردهای ریاکارانه محکوم کرد.

در حالی که آنها آزادانه از املاک ترک‌های قبرسی در قبرس جنوبی به‌خاطر شیوه‌های مالی و اجتماعی خود استفاده می‌کنند، تحریم‌ها را اعمال می‌کنند و نگرش‌های خصمانه را در جهت همسایگی ترک‌ها قبرس اتخاذ می‌کنند.

وی این رفتار را غیرقابل قبول توصیف کرد و از اتحادیه اروپا و سازمان ملل به دلیل موضع منفعلانه آنها انتقاد کرد که به اعتقاد او یونانیان قبرس را تشویق می کند.

در خاتمه، عطاوغلو خواستار توقف حملات شد و از بدن ما در سراسر جهان خواست تا با این مشکل به روشی پیشگیرانه تر برای ایجاد یک راه حل مسالمت آمیز برای نظم قبرس مقابله کنند.

BRTK

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،910،000،00014،420،000،000
انتخاب نوع ملک
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,310,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,910,000,000 تومان است.
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,060,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,910,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,640,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور