اخبار قبرس شمالی | اعتراضات سراسری حکومت ضعیف و ناامیدی اقتصادی را برجسته می کند

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | اعتراضات سراسری حکومت ضعیف و ناامیدی اقتصادی را برجسته می کند
Snarl از پرورش دهندگان حیوانات حمایت می کند

[Unions Join Animal Breeders Protest]تولیدکنندگان حیوانات وارد هشتمین روز فعالیت خود در نیکوزیا شدند، که از روز دوشنبه آغاز شد، احتمالاً احتمالاً بیست، بررسی Yeniduzen. در این لحظه، صدای آنها با تحریک اتحادیه های مختلف، سازمان های جامعه مدنی و مناسبت های سیاسی تقویت می شود. پس از قطعنامه معمول اعتصاب هفته گذشته، اتحادیه های مختلف، تشکل های مدنی و شرکت کنندگان آنها همراه با تولیدکنندگان حیوانات به خیابان ها می آیند.

با این حال، با وجود اینکه اتحادیه کنترل کنندگان بازدیدکنندگان هوایی وعده پیوستن به اعتصاب امروز را داده بود، هیات وزیران با صدور حکمی، اعتصاب را به مدت شصت روز به تعویق انداخت. وی در حکمی که در روزنامه محترم منتشر شد، گفت:هیئت وزیران ماهیت شدید و مهم محصولات و خدمات هواپیمایی کشوری و محصولات و خدمات فرودگاهی را که بیشترین اهمیت را برای امنیت ملی و عمومی دارند، تشخیص داد. در نتیجه، تصمیم گرفته شد که اعتصاب 24 ساعته که توسط اتحادیه کنترل کنندگان بازدیدکنندگان هوایی و چندین اتحادیه، منطقه در نظر گرفته شده بود، در احتمالاً 27 سال 2024 در ساعت کیسه بازدیدکنندگان هوایی در شعبه محل کار و کلیه دستگاه های ارجان آغاز شود. فرودگاه، بدون شک از 27، 2024 به مدت 60 روز به تعویق خواهد افتاد.“، کبریس پستاسی بررسی ها

در مرحله ای از هفته، تولیدکنندگان حیوانات که سخنرانی خود را در مقابل نخست وزیری آغاز کردند، نتوانستند با دولت به توافق برسند. نخست وزیر اونال اوستل قبلا گفته بود که شاید بتوان واردات گوشت، یعنی گوشت منجمد را وارد کشور کرد.

دولت راحت‌ترین راه برای تمرکز بر روی بسته کردن جیب خرس خود است

مصطفی نائموگولاری، رئیس انجمن تولیدکنندگان و پرورش دهندگان حیوانات، ناامیدی خود را ابراز کرد و گفت:مثل صحبت کردن با دیوار است“. او تاکید کرد که برنامه اتحادیه اش بارها دسترسی رای دهندگان کشور به گوشت ارزان بود و در مورد ارتباط گوشت چرخ کرده منجمد و واردات مختلف گوشت سوال کرد. Naimoğulları شناسایی کرد که دولت هر زمانی که به نفع ترکیه باشد به حرف های ترکیه گوش می دهد و ابراز تاسف کرد که در حال حاضر هیچ تولید کننده حیوانی باقی نمانده است. وی دولت را متهم کرد که تماماً بر منافع خود تمرکز کرده و خواسته های مردم را نادیده گرفته است.

در همین حال، معترضان شعار می دادند:استعفای دولت“.

کشور ما در حال سوء مدیریت است

گوون بنگیهان به Snarl تولید کنندگان گوشت در نیکوزیا می پردازد

[Güven Bengihan Head of KTAMS addresses rally]رئیس اتحادیه کارگران عمومی قبرس ترک (KTAMS) گوون بنگیهان خاطرنشان کرد که افرادی که به نابسامانی های کشور اهمیت زیادی می دهند امروز در میدان حضور دارند. بنگیهان گفت:ما امروز در میادین هستیم. ملت ما به سمت فقر و تجزیه سوق داده می شود. سوء مدیریت مردم ما را به ناامیدی سوق می دهد. ما برای همبستگی اجتماعی اینجا هستیم“. وی با تاکید بر اینکه برای فرهنگ، هویت و فرزندان او جمع شده اند، تصریح کرد:این کشور مال ماست و ما باید همیشه دستکاری کنیم“.

این طرح گوشت کم چاپ نیست، با این حال به منشاء تغییر جایگزین برای چند فروشنده

احمد سرداراوغلو، رئیس اتحادیه کارمندان دولتی TRNC، (Kamu-İş) تحسین خود را برای مه‌آلودهایی که پیشرفتی نشان می‌دهند که هیچ استرس و تهدیدی را نشان نمی‌دهند، ابراز کرد. او خاطرنشان می کند که نخست وزیر، که مدعی تقویت دموکراسی است، تمام تلاش خود را کرد تا آخر هفته به میدان نیاید. سرداراوغلو افزود:این ایده که این کلمه به عنوان یک مانور سیاسی در حال حاضر به دنبال گوشت کم نیست، اما آنها به عنوان یک تغییر به دنبال ایجاد جایگزین های تغییر برای تعداد کمی از معامله گران هستند.“.

مناسبت‌های سیاسی، انجمن‌ها، انجمن‌های جامعه مدنی که اکنون قوی‌تر می‌شوند به نخست‌وزارت رسیده‌اند، آنها بنرها را برمی‌گردانند و شعار می‌دهند.

ینیدوزن

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،580،000،00013،230،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,220,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,580,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,750,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,740,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,050,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,810,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور