اخبار قبرس شمالی | بحث حقوق شهروندی: حمایت از برابری در قبرس

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | بحث حقوق شهروندی: حمایت از برابری در قبرس
نیازی کیزیلیورک - معاون اروپا

[Niyazi Kızılyürek – Euro MP]نیازی کیزیلیورک، نماینده پارلمان اروپا، مجلسی را برای ورود به موضوع «شهروندی در چارچوب حقوق بشر»، داستان های کبریس پستاسی ترتیب داد.

این گفتگو در تالار اتحادیه کارمندان عمومی قبرس ترک (KTAMS) برگزار شد و به مشارکت سیاستمداران، روزنامه نگاران، نمایندگان اتحادیه ها و خانواده های مختلف که از محرومیت از حق شهروندی و شهروندی قبرس در اتحادیه اروپا رنج می بردند، اشاره کرد. به خصوص کسانی که در ازدواج مشترک هستند.

آشیل دمتریادس دانش جنایی برجسته قبرسی که از طریق این پانل تصحیح شد، تأکید کرد که شهروندی قبرس یک حق قانونی برای هر کودکی است که از یک قیم قبرسی متولد می شود. دیمیتریادز تشخیص داد که این اعتماد زمانی تغییر کرد که دیگر توسط تصمیمات دادگاه حفظ نشد، بلکه به سختی توسط نهادهای حل و فصل سیاسی حفظ شد. وی ترک‌های قبرسی را که با محرومیت از شهروندی مواجه هستند تشویق کرد تا در درخواست‌های خود و سلامتی آگاهانه در فرآیندهای مناسب پافشاری کنند و توصیه کرد که نامزدها با اشتیاق، در زمان مشخص شده در صورت رد شدن، مستندات مربوط به همه رویدادها را به دست آورند، در زمان مشخص شده جذابیت داشته باشند و در حالت ایده‌آل آماده شوند. تابعیت با یک مجرم ثبت شده که در جمهوری قبرس می شناسد. دمتریادس ابراز تاسف کرد:تراژدی ما همین جاست“.

پروفسور نیکوس تریمیکلینیوتس، متخصص یونانی قبرسی تأکید کرد که انکار شهروندی به منزله نقض حقوق کلاسیک بشر است. وی تاکید کرد که جمهوری قبرس موظف است اعتماد شهروندان را به رسمیت بشناسد، محافظت کند و اجرا کند.

در حالی که نماینده انجمن مردم بدون دولت بود، دانش جنایی Can Azer خاطرنشان کرد که حذف این جوانان باعث تداوم این تفرقه نمی شود و بر ماهیت سیاسی این قطعنامه تاکید کرد. آذر از گوشت صورتی نیازی کیزیلیورک نماینده پارلمان اروپا تشکر کرد و بر اهمیت انتخابات آتی ۹ ژوئن برای پرداختن به این موضوع تاکید کرد. آذر با ارائه بینشی از تلاش های این وابستگی، از گردهمایی آنها در کاخ ریاست جمهوری قبرس، بخشی که خواستار اجرای شاخص های جنایی بود، صحبت کرد و از عدم پاسخگویی به درخواست های آنها برای سفر تا زمانی که موضوع تغییر کرد ابراز ناامیدی کرد. یک بار حل شد

متخصص مناسب اتحادیه اروپا دکتر لطیف آران گزینه ارائه شکایات در مورد شهروندی را زودتر از منشور دادگاه دادگستری اروپا توضیح داد.

نماینده پارلمان اروپا پروفسور دکتر. نیازی کیزیلیورک تاکید کرد که محرومیت از تابعیت قبرسی‌هایی که از ازدواج مشترک متولد شده‌اند، تمام ساختار قبرس و اصول کلاسیک اتحادیه اروپا را نقض می‌کند. ایشان ضمن تأکید بر موضع مطلوب خود در قبال این نقض حقوق بشر، بر پایبندی خود به حفظ موضوع در کانون و به نفع آن تأکید کردند.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،590،000،00013،230،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,240,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,590,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,770,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,740,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,080,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور