اخبار قبرس شمالی | برخی از تولیدکنندگان حیوانات علیه اتحادیه اعتراض می کنند

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | برخی از تولیدکنندگان حیوانات علیه اتحادیه اعتراض می کنند

یک گوسفند

به گزارش کبریس پستی، در مخالفت با مصوبه کاهش فروش دام زنده به مدت یک ماه، در اتحادیه تولیدکنندگان و پرورش دهندگان دام، واکنش داخلی داخلی وجود داشت.

تولیدکنندگانی که با کبریس پستاسی صحبت کردند، ناتوانی خود را در تحمل بار مالی عدم فروش حیوانات خود در برخی سطوح در این دوران ابراز کردند. آنها ادعا کردند که این قطعنامه بدون مشارکت آنها انجام شده است و اعلام کردند که به فروش حیوانات زنده به قیمت 250 لیره ادامه خواهند داد.

تهیه کنندگان تاکید کردند که علیرغم دخالت های مسئولین، بحث های طولانی مدت همچنان ادامه دارد. آنها تاکید کردند که کشاورزان و قصابان حیوانات مزرعه یک رابطه جایگزین همزیستی دارند و برهم زدن این مشارکت هم به مردم و هم به صنعت آسیب می رساند. آنها تاکید کردند که شاید خوب منصفانه و بدون سر و صدا به زبان بیاورند، اکنون به صورت یک جانبه برخورد نمی شود و کشاورزان حیوانات مزرعه، قصابان و مردم می توانند منصفانه و بدون سر و صدا با هم کار کنند.

تهیه کنندگان که اعلام کردند از مصوبه اتحادیه تبعیت نمی کنند، از فراخوان مصطفی نعیموگولاری برای گفت و گو انتقاد کردند و اظهار داشتند که شاید عادلانه باشد که این گفتگو بدون تغییر قبل از طرح پیشنهادی انجام شود. آنها تشخیص دادند که قابلیت معکوس در این سناریو اتخاذ شده است که آنها آن را آلوده می‌دانستند. تولیدکنندگان ضمن انتخاب ناشناس ماندن، اعلام کردند که از همکاری با قصاب ها و مسئولانه عمل نمی کنند.

اردن از سیاست های گاو و رقابت خارجی انتقاد می کند

رئیس انجمن تولیدکنندگان فرآورده های لبنی - محمود اردن

[President of the Dairy Products Manufacturers Association – Mahmut Erden]در یک سند جداگانه از کبریس پستاسی، رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات لبنی (SÜİB)، محمود اردن، نمایشگاهی که اکنون چندی پیش در برنامه ‘برنامه’ در تلویزیون ارسالی قبرس به میزبانی اولاش باریش ظاهر شد.

اردن تمایزات زیادی را در تقویت و مشوق های ارائه شده به دامداران مزرعه ای در جنوب قبرس در زمانی که پشت سر کشاورزان TRNC قرار می گیرد، برجسته کرد و نشان داد که تقویت در جنوب تقریباً وجود ندارد. علاوه بر این، او اذعان کرد که تولیدکنندگان محلی برای رقابت با پنیر وارداتی از هلند تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه پنیر وارداتی از هلند برای شرکت ها و مصرف کنندگان جذابیت بیشتری دارد، گفت:چرا پنیر هلندی را نمی دهید؟ بعلاوه از آنجا وارد می شود و به زودی گوشت هم خواهد شد“.

سیاست حداقلی پرداخت بی معنی

اردن با تاکید بر تلاش مسئولان برای رفع گرانی گوشت با واردات گوشت و تحمیل حداقل هزینه به قصابان خاطرنشان کرد:حداقل هزینه ها حتی ممکن است برای بخش هایی که مشوق ها را جذب می کنند استفاده شود. احتمالاً آشکار خواهید کرد، “من این انگیزه بزرگ را به شما دادم، بنابراین می‌خواهم حداقل مقدار را اعمال کنم.” با این حال، این محافظت کاملاً مضحک است. اقداماتی انجام شده است که اکنون انگیزه مورد نظر آنها را افزایش نخواهد داد“.

تعداد گاوها اکنون اختراع شده اند و نیازهای بالای ساکنان را برآورده نمی کنند

اردن با یادآوری اینکه فرضیه واردات گوشت به این دلیل به وجود آمد که قصابان نتوانستند از حداقل هزینه ها محافظت کنند، خاطرنشان کرد:این شفاهی اخیر نیست. مدتی است که وجود دارد.” وی خاطرنشان کرد: از سال 2004، در حالی که ساکنان آن رشد کرده اند، اکنون تعداد حیوانات مزرعه به هیچ وجه افزایش نیافته است. “ذهنیتی وجود دارد که هدف آن محدود کردن عرضه است تا هم گوشت و هم شیر وارد بازار بی‌روشن شوند. علاوه بر این، این امر باعث تشویق قاچاق شد. گرانی گوشت قاچاقچیان بیشترین سود را می برند“، اشاره کرد.

پرورش گاو شیری

رئیس انجمن تولیدکنندگان فرآورده های لبنی با اشاره به اینکه برخی افراد با تعیین نیاز خرس خود در صدد کاهش هزینه گوشت هستند، خاطرنشان کرد:

این به صورت شفاهی بیان می کند که شما یک راه حل حفاظتی می خواهید. دامداری مزرعه ما کاملاً بر روی شیر متمرکز است، اکنون نه گوشت. گاوهای ما گاوهای شیری هستند، حالا گاوهای گوشتی نیستند. واردات گوشت ممکن است یک راه حل موقت باشد، با این حال در زمانی نامشخص در آینده، ما نیاز به پرورش گاوهای گوشتی داریم. هم ترکیه و هم قبرس جنوبی حیوانات وارد می کردند. تقویت و مشوق هایی که کشاورزان حیوانات مزرعه قبرس جنوبی دریافت می کنند، زمانی که از آنچه کشاورزان ما دریافت می کنند، استفاده نمی شود، وجود ندارد. هسته اصلی در اینجا فقدان مقررات است“.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،590،000،00013،230،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,230,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,590,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,760,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,740,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,070,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور