اخبار قبرس شمالی | سوءمدیریت صورت‌حساب‌های برق را افزایش داد: ال-سن

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | سوءمدیریت صورت‌حساب‌های برق را افزایش داد: ال-سن

داده های قبرس شمالی - کیب تک - برق - پیش نویس

اتحادیه کارکنان برق قبرس ترک (El-Sen) مخالفت خود را با پیشنهاد رئیس و اداره KIB-TEK برای معرفی دو پوشش گیاهی حیاتی سلولی اضافی برای KIB-TEK، با اشاره به نگرانی‌ها در مورد تأثیر ظرفیت بر قبوض برق عمومی ابراز کرده است. بررسی های Yeniduzen.

رئیس جمهور احمد توگچو به نمایندگی از هیئت مدیره السن اذعان کرد:همانند پوشش گیاهی حیات سلولی که توسط شرکت تولید برق ترکیه EÜAŞ به مدت 5 تا 365 روز به KIB-TEK اجاره داده شد، پیشنهاد شد که دو گیاه اضافی حیات سلولی توسط UBP- در کشورمان معرفی شود. DP- مقامات YDP و هیئت مدیره KIB-TEK“.

توگچو تاکید کرد که قیمت تولید برق از چنین پوشش گیاهی سرزندگی 2 و نیم رویداد افزایش یافته است نسبت به پوشش گیاهی حیاتی دیزلی نفتی KIB-TEK. هوشمندانه مشخص است که اتحادیه نسبت به نیت رئیس و اداره KIB-TEK واکنش نشان می دهد و به دقت موضوع را رصد می کند که در این باره بار قبوض برق خریداران را تشدید می کند. او اضافه کرد، “قیمت تجمعی سه انتخاب واقعی توسط رئیس و مدیران KIB-TEK در 18 ماه گذشته بالغ بر 62 میلیون دلار اضافی است.“. توگچو با متهم کردن رئیس و مدیران KIB-TEK به سوء مدیریت KIB-TEK، اذعان کرد:تأثیر جمعی جدیدترین انتخاب های آنها خیره کننده است. آنها پوشش گیاهی حیاتی دیزل سلولی را فعال کردند که 10 میلیون دلار اضافی متحمل شد. با دادن 15-365 روز تضمین خرید به AKSA از طریق قوانین خاصآنها 31 میلیون دلار بار اضافی بر دوش خریداران تحمیل کردند. علاوه بر این، شیوه های بی وجدان خرید بنزین آنها بیش از 20 میلیون دلار هزینه برای عموم مردم داشت.“.

توگچو در ادامه گفت:آنها به جای کاهش سرمایه گذاری های وعده داده شده، گجت های سلول اضطراری را فعال کردند که منجر به هزینه اضافی 10 میلیون دلاری شد. علاوه بر این، آنها قانونی را به نفع AKSA تصویب کردند و یک قرارداد 15 تا 365 روزه امضا کردند که به افزایش سالانه 31 میلیون دلار قیمت تولید برق کمک کرد.“.

وی یادآور شد که “خود مقامات KIB-TEK در دادگاه اعتراف کردند که نشان می دهند قیمت خرید بنزین از 20 میلیون دلار فراتر رفته است.

“در حال حاضر، سه کارخانه حیاتی دیزل KIB-TEK به دلیل خرابی های مختلف تکمیل شده است و یکی از آنها به مدت چهار سال در انتظار تعمیر است.“.

همچنین رئیس اتحادیه از عدم رسیدگی هیئت مدیره KIB-TEK به قطعات تدارکاتی و تعمیرات لوازم یدکی انتقاد کرد و هشدار داد که اقدامات پیشنهادی آنها باعث بار مالی بیشتر خریداران خواهد شد.

ینیدوزن

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،590،000،00013،230،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,230,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,590,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,760,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,740,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,070,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور