اخبار قبرس شمالی | مدیران اقتصادری روی هزینه زندگی تمرکز کنند نه افزایش حقوق

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | مدیران اقتصادری روی هزینه زندگی تمرکز کنند نه افزایش حقوق
مورات شنکول - شهردار گیرنه

[Murat Şenkul – Kyrenia Mayor]شهردار گیرنه، مورات شنکول، توجه را به افزایش پرداخت ها در قبرس شمالی جلب کرد و تأکید کرد که نکته کنجکاوی شاید می تواند از تغییر از افزایش حقوق ها به پرداختن به هزینه های بالای مسکن، تجربه Yeniduzen باشد.

در یک اعلامیه در رسانه های اجتماعی، شنکول محبوب اعلام کرد که قبرس شمالی در زمینه گردشگری، آموزش، غذا و نوشیدنی و حمل و نقل به بیش از بسیاری از نقاط در سراسر جهان رشد کرده است. “ما مراحل قیمت قریب الوقوع مکان های اروپای غربی را در سراسر جهان داریم. اگر این مدل ادامه پیدا کند، این می تواند نقطه عطفی برای نظام اقتصادی ما باشد.» شنکول به مقامات اطلاع داد که از اقدامات پوپولیستی دوری کنند و توجه به قیمت مسکن را بر افزایش دستمزدها در اولویت قرار دهند.

تصدیق چاق او چنین است:

وی ادامه داد: من متعجبم که مدیران اقتصادی تا چه اندازه از این فضا آگاه هستند یا اگر آگاه باشند چه اقداماتی انجام می دهند، اما ملت ما روز به روز که از نظر ارز کشورهای خارجی عزیزتر می شود، آثار نسبی خود را در همه زمینه ها از بین می برد. . اکنون ما می خوریم که محبوب تر از بسیاری از مکان های منطقه ای در سراسر جهان در گردشگری، آموزش، غذا و نوشیدنی و حمل و نقل هستیم. ما مراحل قیمت قریب الوقوع مکان های اروپای غربی را در سراسر جهان داریم. ادامه مراقبت از این موضوع می تواند نقطه عطفی برای سیستم اقتصادی ما باشد. این تا حدودی صنعت گران می خواهند از پوپولیسم و ​​کنجکاوی برای پرداختن به قیمت مسکن به جای افزایش حقوق ها دست بکشند. باید بدانیم که به نظر می رسد دیگر نمی توان بدون هیچ فداکاری بر فاجعه اقتصادی فائق آمد. تا به حال، ما از طریق فروش ناخالص دارایی‌های شدید، فعالیت‌های پولی تأمین‌شده از منابع ناشناخته و درآمدهای دنباله‌دار نسبی‌مان را بلعیده‌ایم، با این حال من احساس می‌کنم که ما حقیقت به وضوح شاهد شاخص‌های هشدار در آینده هستیم.

«اگر ما در این امر مشارکت کنیم، قطعه‌ای از یک سیستم اقتصادی بهتر خواهیم بود که پنجاه درصد نرخ سرگرمی سالانه به ارزهای خارجی و نرخ سود سپرده 10 ساله را 25 درصد ارائه می‌کند و به دلیل سوء مدیریت اقتصادی خودمان، از ما استقبال می‌کنیم. در سال های گذشته تورم اضافی 20 درصدی ایجاد کرد و برآورد می شود امسال تورم اضافی 30 درصدی را تشکیل دهد، جدیت محیط زیست ما حتی واضح تر می شود. ما باید اقدامات غیرمنطقی اقتصادی را کنار بگذاریم و مراقب “ما این را بالا بردیم، آن را بالا بردیم” و به طور جمعی برای این مدل راه حلی دریافت کنیم..

ینیدوزن

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،570،000،00012،990،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,160,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,570,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,680,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,720,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,980,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور