اخبار قبرس شمالی | مسائل مربوط به املاک و کمک هزینه های یونانی قبرس در دیپکارپاز

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | مسائل مربوط به املاک و کمک هزینه های یونانی قبرس در دیپکارپاز

دیپکارپاز - مقایسه کنید

ادعا شده است که برخی از یونانی‌های قبرسی که دارایی‌های غیرمنقول در دیپکارپاز را به ارث برده‌اند اما دیگر به طور دائم در آنجا زندگی نمی‌کنند، اظهارات نادرستی درباره اموال غیرمنقول خود داده‌اند و از یونانی‌های قبرسی ساکن در همان خانه، داستان‌های کبریس پستاسی، سودهای ناعادلانه به دست آورده‌اند.

مقامات یونانی قبرس امتیازات ماه به ماه از 371 تا 575 یورو را به یونانی‌های قبرس مقیم و کشاورز در دیپکارپاز ارائه می‌کنند، با بودجه اضافی برای کسانی که در کشاورزی فعالیت دارند.

یک روزنامه یونانی قبرس “Alithia” با عنوان “آشفتگی املاک و مستغلات در Rizokarpaso”، گزارش داد که برخی از یونانی های قبرس در Dipkarpaz به بهانه های واهی املاک را برای ایجاد مزیت های ناعادلانه اجاره می کنند. ظاهراً این کار با اعلام دروغین مبنی بر اجاره املاک هموطنانی که اکنون در قبرس جنوبی زندگی می کنند انجام شده است.

در سال 2013، مقامات جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) تصمیم گرفتند به یونانی‌های قبرس اجازه دهند تا در صورت مرگ افرادشان پس از سال 2008، ملک خاصی را در دیپکارپاز به ارث ببرند، با این هدف که آنها را از شکایت در پرونده دادگاه اروپایی بازدارند. حقوق بشر (ECHR). ). در نتیجه، بسیاری از یونانی‌های قبرس ساکن در TRNC مایل به ارث بردن دارایی بودند و مقامات TRNC برای آنها سند مالکیت صادر کردند. در حال حاضر 246 یونانی قبرسی در این روستا زندگی می کنند.

اگرچه آنها به دلیل مالکان واقعی خانه این املاک از جمهوری قبرس شناخته می شوند، یونانی های قبرسی که در جنوب قبرس زندگی می کنند نمی توانند از سهمیه های ارائه شده به آنها که در دیپکارپاز زندگی می کنند الهام بگیرند. گفته می شود برخی از اجاره زمین های دیپکارپاز برای به دست آوردن این سرمایه ها ناعادلانه غر می زنند، در حالی که افراد اخلاقی خانه تلاش می کنند تا به این موضوع رسیدگی کنند اما موفق نشدند.

این روزنامه تاکید کرد که بسیاری از یونانی‌های قبرس در دیپکارپاز در بخش کشاورزی تعامل دارند زیرا مقامات TRNC دیگر به آنها اجازه نمی‌دهند در بخش‌های دیگر کار کنند.

در رابطه با اقدامات قانونی، مقاله در مورد اینکه یونانی‌های قبرسی منشاء دیپکارپاز در فهرستی قانونی از کسانی هستند که از سال 1974 سرگردان شده‌اند، معادل فهرست افراد مفقود و اسیر هستند. لایحه پیشنهادی در پارلمان یونان در دست بررسی است. علاوه بر این، آنها مایلند یونانی‌های قبرسی که مردم آن‌ها پس از سال 2008 جان خود را از دست داده‌اند، در فهرست جداگانه‌ای گنجانده شوند، که به آنها اجازه می‌دهد به طور دوره‌ای مکاتباتی در مورد دیپکارپاز برای حفظ موضوع داشته باشند و از کمک هزینه‌های مقامات یونانی الهام بگیرند.

مقاله اضافی ادعا می کرد که اوکاف، یک پایگاه غیر سکولار، مالک “افندریکا” ساکن دیپکارپاز از دهه 1800 بود و زمین هایی را به ساکنان ترک و یونانی قبرس اجاره می داد. ادعاهایی مطرح شد مبنی بر اینکه ایوکاف این زمین ها را تصرف کرده است که منجر به درخواست های متضاد اجاره ای از سوی یونانی های قبرس به مقامات یونانی قبرس شد. مقامات معمولاً این درگیری ها را با جشن تولد آنها و پس گرفتن دادخواست خود برای اجرای توافق حل می کنند.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،580،000،00012،990،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,210,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,580,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,740,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,730,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,040,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,810,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور