اخبار قبرس شمالی | نهضت شهر بدون زباله در قبرس شمالی راه اندازی شد

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | نهضت شهر بدون زباله در قبرس شمالی راه اندازی شد

ماراتن خاموشی صفر - بوگاز

این ابتکار شناسایی شد زیرا “ماراتن سری خاموشی صفر” در موقعیت پیک نیک گیرنه بوغاز با شور و شوق قابل توجهی در روز یکشنبه آغاز شد، BRTK بررسی می کند. در یک روز قانونی 200 کیلوگرم قطعات پلاستیکی و شیشه ای قوی توسط داوطلبان جمع آوری شد.

در میان افرادی که به عنوان معاون نخست وزیر و وزیر گردشگری، سنت، سال های شکل گیری و جو انجام شد، فکری عطاوغلو، که بر تلاش های اخلاقی برای ایجاد فضای تمیزتر و قوی تر برای نسل های آینده تاکید کرد.

مرحله افتتاحیه این ماراتن تحت نظارت وزارت گردشگری، سنت، سال های شکل گیری و جو TRNC، در وب سایت پیک نیک گیرنه بوغاز قرار گرفت. انباشت سریع زباله های داخلی در هر ساعت نیاز فوری به آگاهی بیشتر محیط زیستی در سراسر کشور را برجسته کرد.

معاون نخست‌وزیر عطاوغلو، عمدتاً به عنوان مثال، کیسه‌های انبوه زباله را توزیع کرد و کسانی را که در آن شرکت کردند تحت تأثیر قرار داد تا روش‌های وظیفه‌شناسی بیشتری را در جهت حفظ طبیعت اتخاذ کنند.

مراحل بعدی ماراتن برای شاید 11 در نیکوزیا، شاید شاید شاید شاید شاید 18 در فاماگوستا، و شاید شاید شاید شاید 25 در Lefke/Güzelyurt برنامه ریزی شده است. از افرادی که فداکاری متمایز را در یک توالی زباله به نمایش بگذارند طی مراسمی در روز جهانی جو، 5 ژوئن، در بندر تاریخی گیرنه تجلیل خواهند شد.

سه دسته معین شناسایی را پیش‌بینی می‌کنند: تیم‌هایی با بالاترین توالی زباله، آن‌هایی که بیشترین میزان اشتراک قابل بازیافت را جمع‌آوری می‌کنند و سایر افرادی که بیشترین شیشه را جمع‌آوری می‌کنند. صندوق جایزه کوهستانی به مبلغ 40000 لیر در انتظار برندگان است.

گروه‌های چهار نفره می‌توانند از طریق حساب‌های رسانه‌های اجتماعی فدراسیون سال‌های شکل‌گیری یا یک ابزار اختصاصی برای ماراتن ثبت‌نام کنند و جایگزینی را به مشارکت گسترده‌تر جامعه در این تلاش غالب گسترش دهند.

BRTK

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،590،000،00013،230،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,230,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,590,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,760,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,740,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,070,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,820,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور