ما که هستیم

 نشانی وب‌سایت ما: https://cyprusnewlife.com.

دیدگاه‌ها

هنگامی که بازدیدکنندگان نظرات خود را در سایت می‌نویسند، ما اطلاعاتی را که در فرم نظرات و همچنین بازدید کننده‌ها ارائه می‌شود جمع آوری می‌کنیم  آدرس IP و رجیستر عامل کاربر مرورگر برای کمک به تشخیص هرزنامه.

رسانه

 اگر تصاویر را به وبسایت آپلود کنید، نباید آپلود تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی (EXIF GPS) شامل شود. بازدیدکنندگان وب سایت می‌توانند هر گونه اطلاعات مکان را از تصاویر در وب سایت دانلود و استخراج کنند.

کوکی‌ها

 اگر شما نظر خود را در سایت ما ثبت کنید، ممکن است برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب سایت خود در کوکی‌ها تصمیم گیری کنید. اینها برای راحتی شما هستند، به طوری که شما مجبور نیستید دوباره جزئیات خود را پر کنید زمانی که نظر دیگری را ارسال کنید. این کوکی‌ها یک سال طول خواهد کشید.

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

هنگام ورود به سیستم، ما همچنین کوکی‌ها را تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود به سیستم و گزینه‌های صفحه نمایش خود را ذخیره کنید. کوکی‌های ورود به سیستم برای دو روز گذشته و کوکی‌های گزینه‌های صفحه نمایش برای یک سال گذشته است. اگر ” مرا به خاطر بسپار ” را انتخاب کنید، ورود شما برای دو هفته ادامه خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

 

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایت‌های دیگر دقیقا همان طوری که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است می باشند.

اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

اگر شما یک تنظیم دوباره رمز عبور را درخواست دادید، نشانی IP شما در ایمیل تنظیم دوباره وجود خواهد داشت و اطلاعات شما با هیچ شخص ثالثی به اشتراک گذاشته نمیشود.

چه مدت ما اطلاعات شما را حفظ می‌کنیم

 اگر یک نظر را ارسال کنید، نظر و متادیتای آن به طور نامحدود حفظ می‌شوند. این به این معنا است که ما می‌توانیم نظرات بعدی را بطور خودکار بجای اینکه در صف بازدید قرار دهیم، تشخیص داده و تایید کنیم.

 

حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

اگر در سایت نیولایف حساب کاربری دارید یا نظری ارسال کرده‌اید، می‌توانید درخواست دریافت یک فایل خروجی از اطلاعات شخصی که ما در مورد شما نگه می‌داریم، از جمله هرگونه داده‌ای که برای ما ارائه کرده‌اید را بدهید. همچنین می‌توانید درخواست کنید که ما هرگونه اطلاعات شخصی که در مورد شما داریم را پاک کنیم. این شامل اطلاعاتی نیست که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی باشیم.

داده‌هایتان کجا فرستاده شد

دیدگاه‌های بازدیدکننده ممکن است از طریق یک سرویس تشخیص جفنگ خودکار بررسی شوند.

سیاست حفظ اسرار

تمامی مکالمات و مشاوره های دریافت شده چه از طریق تلفن و چه چت آنلاین و همینطور مراجعه حظوری به دفتر نمایندگی ها نزد نیولایف حفظ شده و در اختیار شخص ثالث قرار نخواهد گرفت.

 

Batuhan Ulugunal and Mujde Taser arrested for importing drugs and firearms

اخبار قبرس شمالی | مادر و پسری که با مواد مخدر و سلاح گرم دستگیر شدند در دادگاه حاضر شدند

جولای 17, 2024
[Batuhan Ulugünal and Müjde Taşer – arrested for importing drugs and firearms] به گزارش کبریس پستی، مادر و پسری که روز 24 تیرماه در بندر توریستی گیرنه یک کیلوگرم مواد، 3 قبضه اسلحه و 30 گلوله اسلحه به دست آورده بودند، امروز در دادگاه حاضر شدند. پلیس فاش کرد که متهمان باتوهان اولوگونال و مژده ...
Minister Ertuğruloğlu meets with MP Smith | Turkish Republic of Northern Cyprus

وزیر اردوغلو اوغلو با اسمیت نماینده مجلس دیدار کرد | جمهوری ترک قبرس شمالی

جولای 16, 2024
TRNC Minister of Foreign Affairs Tahsin Ertuğruloğlu met with British Conservative MP Sir Iain Duncan Smith, who's campaigning for philosophize flights to the TRNC from the UK, and his accompanying delegation. ...
North Cyprus News Cleaning Secret Beach Akdeniz

اخبار قبرس شمالی | محافظت از بچه لاک پشت ها با موانع نور در سواحل

جولای 15, 2024
وابستگی حفاظت از لاک پشت قبرس شمالی (SPOT) در رسانه های اجتماعی اذعان کرده است که انتخاب روزافزون کاروان ها و آلودگی نوری وارد شده به محدوده دریای کاپلیکا باعث می شود لاک پشت ها * ناراحت کننده * به سردرگمی تبدیل شوند. در ساختمان جهت آن در جهت اقیانوس، بچه های جوجه ریزی توسط ...
Unions demand restart of Cyprus Negotiations e1720783032966

اخبار قبرس شمالی | اتحادیه ها خواستار از سرگیری مذاکرات قبرس هستند

جولای 13, 2024
زنجیره‌ای از اتحادیه‌ها، سازمان‌های جامعه مدنی، و رویدادهای سیاسی آویزان از همه رویدادها درخواست کردند تا پاسخی برای جزیره بجویند و مذاکرات را آغاز و جعل کنند، داستان‌های کبریس پستاسی. در بیانیه مطبوعاتی مشترکی که در ورودی سفارت ترکیه در نیکوزیا منتشر شد، آنها استدلال کردند که این جزیره به مدت 50 سال تحت شرایط ...
North Cyprus News Oguzhan Hasipoglu

اخبار قبرس شمالی | انتقاد نماینده مجلس از دستگیری ماموران املاک توسط جنوب

جولای 11, 2024
[UBP Secretary General Oğuzhan Hasipoğlu] به گزارش BRTK، اوغوژان هاسیپ اوغلو، دبیر شیک پوش UBP، از CTP انتقادی به دلیل دور شدن از موضوع و اظهار نظرهای نامربوط دقیقاً از طریق بحث درباره قانون تدارکات عمومی (اصلاح) انتقاد کرد. اساساً بر اساس انتقاد رئیس CTP، توفان ارهورمان، درست از طریق مجمع پارلمانی مد روز، دبیر ...
5/5 - (1 امتیاز)