اخبار قبرس شمالی | افزایش مجازات حبس برای ایجاد تصادف مرگبار

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | افزایش مجازات حبس برای ایجاد تصادف مرگبار
پرونده های قبرس شمالی - PM Unal Ustel

[Prime Minister – Ünal Üstel]نخست وزیر یونال اوستل این روزها خود انضباط فزاینده تصادفات رانندگی از طریق وب را مورد توجه قرار داد و اصلاحاتی را در قانون مجازات با هدف کاهش آنها توصیه کرد. به گزارش کبریس پستاسی، به این معنا که او دستوراتی برای افزایش هوشیاری در جاده ها در طول تعطیلات داد.

Üstel همچنین تشکیل یک قیمت داخلی مشخص را به نخست وزیری که مسئول انجام تحقیقات کامل در جم بود، ارائه کرد. وی تلاش مستمر این مدیر را برای تقویت ایمنی جاده ها از طریق اصلاحات قانونی و بهبود زیرساخت ها برجسته کرد.

در تأیید خود، Üstel نگرانی زیادی در مورد کمبود تعداد زیادی از زندگی، به ویژه در دوران کودکی، ناشی از افزایش حوادث ترافیک وب در این روزها ابراز کرد. وی بر تعهد مدیر برای پرداختن به این خود انضباطی تاکید کرد و در عین حال اظهار داشت که ممکن است نباشند و اکنون نیز نمی ایستند تا جان جوانان سر جای خود باشد.

علاوه بر این، Üstel گفت که این جمجمه مسائل ترافیکی ساده قبلی را گسترش می‌دهد که به وب می‌دهد، که یک خود انضباط اصلی ایمنی با پیامدهای اجتماعی عمیق را تشکیل می‌دهد. وی بر اهمیت حرکت جمعی و افزایش آگاهی تاکید کرد و همه بخش ها را به همکاری برای یافتن راه حل تشویق کرد.

در مورد اقدامات قانونی، Üstel نشان داد که اصلاحاتی در قانون مجازات اعمال شده است که مجازات افراد مسئول حوادث مرگبار ناشی از سهل انگاری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این اصلاحات قبل از ارائه به جلسه توسط مراجع ذیربط بررسی و تایید شده بود.

علاوه بر این، Üstel اصلاحات لایحه ایمنی جاده ها را مورد بحث قرار داد، یعنی بر اجرای آن با هدف دیگری از مقررات الکل تمرکز کرد. وی اقداماتی را برای تشدید مجازات برای مصرف مستی و امتناع از رعایت ارزیابی های الکل با هدف جلوگیری از چنین رفتارهایی در خیابان ها تشریح کرد.

علاوه بر این، Üstel بر تجدید نظر در دستورالعمل‌های قانونی مرتبط مختلف برای اطمینان از سازگاری در مجازات‌ها برای استفاده تحت تأثیر الکل یا کپسول و همسویی آنها با هدف کلی بهبود ایمنی جاده تأکید کرد.

در پایان، Üstel تکنیک های مختلف مدیر را برای پرداختن به این موضوع تکرار کرد که شامل اصلاحات قانونی، بهبود زیرساخت ها و تلاش های مشترک است که همه سهامداران را دعوت می کند. این امر به دلیل مشارکت قوی و تقویت افسران اجرایی، شرکت های مجری قانون، سازمان های جامعه مدنی و مخالفان در این مأموریت افراطی شناخته می شود.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،520،000،00012،780،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,020,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,520,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,530,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,670,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,820,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,740,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور