اخبار قبرس شمالی | موضوع قبرس: راه های مذاکره برای صلح

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | موضوع قبرس: راه های مذاکره برای صلح
تاتار - هلگوین - شام افطار

[UNSG’s Personal Representative Maria Holguin and President Ersin Tatar]در نوشته‌ای که توسط یونانی قبرس به طور منظم به نام «Phileleftheros» با عنوان «دیدگاه‌های متفاوت در مورد برنامه‌های دیپلماتیک: ایالات متحده با موضع هولگوین موافق نیست»، گزارش شده است که کل طرحی که در طی «انجمن مالی دلفی “در یونان، ایالات متحده آمریکا. سفیر قبرس جنوبی، جولی فیشر، در مورد مفهوم جدول زمانی غیرقابل انعطاف حاکم بر وظایف دیپلماتیک، همانطور که توسط فرستاده خصوصی دبیر سازمان ملل متحد، که در قبرس مستقر شده است، ماریا آنجلا هولگوین، تجارب کبریس پستاسی از آن حمایت می‌کند، اظهار داشت.

فیشر بر لزوم دادن زمان کافی به دیپلمات‌ها برای ایجاد یک زمینه تثبیت شده طولانی مدت تأکید کرد و بر اهمیت حضور آنها در طول طراحی در آن از طریق مراحل بیش از حد تأکید کرد. او بر نقش هولگوین در تسهیل گفت‌وگو بین طرف‌های درگیر تأکید کرد و پیشنهاد کرد که این تلاش‌ها به بهترین وجه از طریق تشویق مذاکرات پشت پرده، با احتیاط دنبال شوند.

فیشر با پرداختن به نگرانی‌ها در مورد آشتی دادن دیدگاه‌های مختلف، بر مسئولیت نماینده در پر کردن شکاف بین مناصب عمومی یونانی‌های قبرس و ترک‌های قبرس تأکید کرد و بر وظیفه عظیم کشف راه‌های کمک متقابل برای همکاری تأکید کرد. علاوه بر این، مقاله درخواست‌های ثابت مقامات یونانی قبرس برای همکاری ترکیه در حمایت از مأموریت نماینده دبیرخانه مستقر در بلندمدت را نشان می‌دهد.

ماریا میخائیل، دبیر دائم قبرس یونانی سازمان ملل متحد، احساسات مشابهی را تکرار کرد، که رد مداوم چارچوب های پیشنهادی سازمان ملل برای حل و فصل، اصرار آن بر راه حل دو طرفه و موضع بازدارنده آن در قبال طرح های صلح را محکوم کرد.

میخائیل مواضع دیرینه یونان را تکرار کرد و از ترکیه خواست که فعالانه در احیای مذاکرات صلح با هدایت قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد با هدف دستیابی به یک راه حل کامل مشارکت کند.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،570،000،00013،150،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,160,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,570,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,680,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,720,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,980,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور