اخبار قبرس شمالی | گفتگوهای قبرس: راه پیش رو

خانه - LGCNews - اخبار قبرس شمالی | گفتگوهای قبرس: راه پیش رو

مناظره رفراندوم نظر عنان - طلعت

کیبریسپوستاسی گزارش داد که جشن جمهوری خواه ترکیه (CTP) گفتگویی را با عنوان “از دیروز تا امروز: همه پرسی عقیده عنان” به مناسبت بیستمین سالگرد همه پرسی افکار عنان ترتیب داد.

محمد علی طلعت، رئیس جمهور فعلی، در مورد این مسابقات صحبت کرد و نسبت به نگرش به نتیجه خاصی در صورت انجام مذاکرات جدی و رفراندوم متعاقب آن در میان ترک های قبرس ابراز خوش بینی کرد.

طلعت پیشینه تاریخی مختصری از مذاکرات قبرس ارائه کرد که به سال 1968 در بیروت بازمی گردد. وی بر عدم وجود ارتباط کارآمد بین همه طرف ها از طریق مذاکرات قبلی تاکید کرد و به موقعیت هایی اشاره کرد که مذاکرات به دلیل عدم تعادل درک شده در اختیارات متوقف شد. طلعت همچنین به پیشنهادهای ارائه شده توسط رئیس جمهور آرام قبرس یونانی گلافکوس کلریدس اشاره کرد که هدف آن مبادله موافقت نامه های تاسیس و ترتیبات امنیتی بود.

طلعت، کمک کلریدس، فولکلوریست برجسته در شکل گیری نظر عنان را تصدیق کرد و به اهمیت دیدگاه های جامعه در فرآیندهای مذاکره اشاره کرد. وی بر نگرش به یک پیامد معین در مذاکرات جدید تاکید کرد و به بررسی هایی اشاره کرد که این یادگیری را تقویت می کند.

طلعت به مشکلاتی در متقاعد کردن جمعیت یونانی قبرس برای پذیرش پیشنهادات بدیهی اشاره کرد، همانطور که در بیانیه ملایم رئیس جمهور نیکوس آناستازیادس در کران مونتانا نشان داده شد.

او اهمیت قانع کردن جوامع خود توسط رهبران را انتقال داد و بر اهمیت ایجاد میدان قبرس برای ترکیه، یونان و عرصه وسیع‌تر تأکید کرد. طلعت قبرس را به دلیل جدی ترین منطقه بین ترکیه و یونان و پس از آن دریای اژه شناسایی کرد.

کبریس پستاسی

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،530،000،00013،090،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,030,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,530,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,540,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,670,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,840,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,750,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور