ترکیه از پیوستن قبرس به مذاکرات خلع سلاح سازمان ملل جلوگیری کرد

خانه - Euractiv - ترکیه از پیوستن قبرس به مذاکرات خلع سلاح سازمان ملل جلوگیری کرد

گفتگوها با هدف غلبه بر بن بست طولانی مدت بر سر خلع سلاح در کشورهای متحد، روز دوشنبه (18 ژانویه) به شدت آغاز شد و دو کشور مانع از شرکت مخالفان در مانورهای مورد انتقاد شدید شدند که جرقه افشاگری در مورد آینده هیئت گفتگو شد.

ترکیه قبرس را مسدود کرد و ایران از پیوستن عربستان سعودی و امارات متحده عربی به عنوان ناظر جلوگیری کرد و به افسانه نیروی دفاعی ضعیف حمله کرد، امری که نشان‌دهنده انحراف غالب از پروتکل مکرر سازمان ملل است و به احتمال زیاد می‌تواند سابقه‌ای برای سازمان‌های متنوع باشد. که بر اساس اجماع عمل می کنند.

نماینده ایران اذعان کرد که عربستان سعودی هیئت گفتگو را به عنوان بستری برای “کمپین بازاریابی حواس پرتی و اطلاعات نادرست” ضعیف کرده است و ریاض را “خطاکار نیروی دفاع عالی در اطلاعیه” خواند.

عربستان سعودی و امارات متحده عربی، متحد بسته، در جنگ یمن در سال 2015 مداخله کردند تا در مخالفت با حرکت حوثی های مورد حمایت ایران تلاش کنند، در حالی که ترکیه و قبرس برای مدت طولانی بر سر اطلاعیه ترک های قبرس جدا شده در شمال جزیره با هم اختلاف داشتند.

مأموریت عربستان سعودی در ژنو بلافاصله به آزمونی برای اظهار نظر رضایت نداد. قبرس از قطعنامه ترکیه “عمیقا پشیمان” کرد.

مارک فینو، دیپلمات ضعیف و کارشناس امنیتی در مرکز ژنو اذعان کرد: «این یک سیگنال است که کنفرانس خلع سلاح بر سر یک دوراهی قرار دارد و اگر نیاز به زندگی مرتبط و ارزشمند دارد، باید از تماشای روحی خودداری کند.» حفاظت از امنیت.

یکی دیگر از دیپلمات‌ها آن را یک «پایین اصلی» برای هیکل نامید.

این انسداد انتقاد اعضای مختلف در کنار بریتانیا، ایالات متحده، اتحادیه اروپا و هند را برانگیخت.

آیدان دیمینوتیو، سفیر بریتانیا در کنفرانس خلع سلاح در ژنو، در این نشست دیجیتالی دستور داد: «اگر می‌خواهیم تحویل تحویل بگیریم، من قضاوت می‌کنم که این می‌تواند آغازگر چندجانبه‌گرایی باشد». وی از ایران و ترکیه خواست مواضع خود را تغییر دهند.

گفتگوهای طولانی دو ماهه که از روز دوشنبه آغاز شد، به انباشته ترین هیئت گفتگوی چندجانبه در قلمرو برای خلع سلاح اختصاص یافت.

انتظارات دیپلمات ها برای معاملات اصلی در هیئت گفتگوی 65 نفره بسیار پایین است، به طوری که توافقات به طور کلی توسط تولیدکنندگان انگشتان دست در هیئت گفتگو که تصمیمات را با اجماع اتخاذ می کند، مانع شده است.

توافق غالب نهایی آن قبلاً معاهده منع جامع بازرسی هسته ای در سال 1996 بود.

سرن، رئیس جدید کنفرانس بلژیک روز دوشنبه در فید توییتری خود اذعان کرد که امیدوار است «پس از سال‌ها بن‌بست» یک برنامه کاری را با مشکل مواجه کند.

قابل توجه نیست که اعضای متنوع سازمان ملل را از تماشای هیأت های سازمان ملل منع کنیم، حتی زمانی که در قبلی این شوراها به مناقشات ضعیف حاکمیتی مربوط به دهه ها مربوط می شد.

 

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،540،000،00013،090،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,060,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,540,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,570,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,680,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,860,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,760,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور