ترکیه می گوید تنها با پیشنهاد دو کشور به مذاکرات قبرس می پیوندد

خانه - Euractiv - ترکیه می گوید تنها با پیشنهاد دو کشور به مذاکرات قبرس می پیوندد

ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری روز پنجشنبه (11 فوریه) اذعان کرد که ترکیه تنها با پیشنهاد ساخت دو کشور در این جزیره، در ارتباط با پیشنهادات شکست خورده قبلی، به احتمال زیاد به احتمال زیاد صادقانه نیز به گفتگوها می پیوندد تا اختلافات طولانی مدت بر سر قبرس را حل کند. سکوت دیگر در دستور کار نیست.

روز دوشنبه، رهبران یونان و قبرس اذعان کردند که تنها بر اساس قطعنامه های سازمان ملل به توافق صلح رضایت می دهند و سیستم 2 مستقیم مورد حمایت ترکیه و ترک های قبرس را رد می کنند. مذاکرات تحت نظارت کشورهای متحد برای ماه آینده برنامه ریزی شده است.

سازمان ملل مصمم است از دو جامعه قبرس و وزرای بین‌الملل سه کشور ضامن – یونان، ترکیه و بریتانیا – بخواهد که در مورد چالشی که تنش‌ها بین آنکارا و آتن و وظایف حساس حیاتی در دریای مدیترانه را برانگیخته است، با هم صحبت کنند.

قطعنامه های سازمان ملل متحد برای اتحاد مجدد قبرس تحت چتر فدرال دو منطقه ای نامگذاری شده است. منسوخ شده، تلاش خود را می کند، اکنون یونانی ها و ترک های قبرس را در این جزیره متحد نکرده است، که به محض تهاجم ترکیه در سال 1974 به دلیل کودتای تحت تأثیر یونانی ها از هم جدا شد.

کالین در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی تی آر تی هابر با اشاره به مدت طولانی مذاکرات شکست خورده برای اتحاد جزیره گفت: «ما دیگر قرار نیست تا 40 سال دیگر روی چیزهایی که 40 سال درباره آنها صحبت کردیم تمرکز کنیم.

اکنون، احتمالاً ممکن است در مورد این چالش زیر سقف سازمان ملل صحبت شود. این موضوع در مذاکرات 1+5 نیز مطرح شده است، ما در حال حاضر موفق شده ایم که در مورد راه حل دو مستقیم بحث کنیم.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه روز چهارشنبه اذعان کرد که تنها راه واقعی برای حل مناقشه قبرس به‌محض راه‌حلی دوطرفه و در محل فدراسیون مورد علاقه آتن و سازمان ملل است.

راه حل دو مستقیم در مقابل حمایت سازمان ملل: میتسوتاکیس اردوغان را در قبرس زیر “به چالش می کشد”

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه به جامعه ترک قبرس اطلاع داد که تنها راه حل چالش قبرس، ساخت دو کشور در این جزیره است. در آن زمان، آتن از راه حلی با حمایت سازمان ملل برای یک فدراسیون حمایت می کند، در حالی که…

اگرچه این باور که ساخت اقامت توسط قطعنامه های سازمان ملل در طول سال ها مورد تایید قرار گرفته است، خود ترکیه و ترک های قبرس خواستار یک کنفدراسیون یا اتحادیه دو مستقیم شدند. یونانی‌های قبرس – مقامات بین‌المللی این جزیره و یکی از اعضای اتحادیه اروپا – از گفت‌وگو درباره این سیستم خودداری می‌کنند، زیرا به حاکمیت حاکمیت ترک‌های قبرس اشاره دارد.

روز پنج‌شنبه، یک هیئت ترکیه‌ای به سرپرستی معاون رئیس‌جمهور فوات اوکتای دومین روز از مذاکرات را در شمال قبرس برگزار کرد و با همکاری بیشتر در تعدادی از زمینه‌ها زودتر از مذاکرات برنامه‌ریزی شده در ماه آینده موافقت کرد.

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،560،000،00013،090،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,130,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,560,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,650,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,710,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,940,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,780,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور