سران اتحادیه اروپا برای اصلاح روابط به ترکیه سفر می کنند

خانه - Euractiv - سران اتحادیه اروپا برای اصلاح روابط به ترکیه سفر می کنند

دو افسر ارشد اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه (6 آوریل) با رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه، گفتگوی نادری را انجام خواهند داد که هدف از آن حل و فصل تعهد متعهد وی به تشدید روابط ناآرام است.

سال‌ها اختلاف بر سر فهرست فزاینده‌ای از مسائل که در پایان تابستان زمانی که ترکیه کشتی‌های نیروی دریایی را برای تقویت ماموریت اکتشافی حیاتی در آب‌های مورد ادعای افراد اتحادیه اروپا، قبرس و یونان فرستاد، به جوش آمد.

تنش ها زمانی کاهش یافت که ترکیه کشتی ها را عقب نشینی کرد و امسال اولین مذاکرات دریایی خود با یونان از سال 2016 را آغاز کرد.

میشل می گوید ترکیه باید به بازی موش و گربه با اتحادیه اروپا پایان دهد

چارلز میشل، رئیس شورای اروپا در روز جمعه (4 دسامبر) گفت که ترکیه تنش خود را با یونان کاهش نداده است. ، که بدون شک تحریم ها را ترسیم می کند.

به همین دلیل این بلوک از احتمال تحریم ترکیه کنار کشید.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا و چارلز میشل، رئیس شورای اروپا، اکنون بررسی خواهند کرد که چگونه اردوغان قصد دارد در زمان خود درخواست کند و دوباره گفت که می‌خواهد “یک صفحه اینترنتی جدید با نام تجاری” را در خانواده ورق بزند.

فضای اصطلاحات

ترک‌ها بازگو می‌کنند که می‌خواهند از مذاکرات «مطمئن» که در یک سلسله تماس‌ها برگزار می‌شود، به «حرکت مشخص» – به‌ویژه در مورد مهاجرت، بگذرند.

با این حال، افسران اتحادیه اروپا هشدار می‌دهند که هر تحولی در مورد نحوه عمل اردوغان – که زمانی رهبر ترکیه بود تا نیمی از اتحادیه اروپا در سال 2005 آغاز شود – و اینکه آیا او یک شریک سازنده باقی می‌ماند، محاسبه می‌کند.

این گرم شدن بدون شک همزمان با سخت گیری ترکیه از محل اقامت سفید است، جایی که انتخاب رئیس جمهور جو بایدن باعث شد اردوغان یک دوست خصوصی خود را در دونالد ترامپ از دست بدهد.

در نمودار «هویج و چماق»، اتحادیه اروپا احتمال به‌روزرسانی اتحادیه گمرکی، آزادسازی روادید، ارائه پول نقد اضافی برای پناهندگان و افزایش گفت‌وگو با ترکیه در بسیاری از زمینه‌ها را مختل می‌کند.

اتحادیه اروپا در صورت تداوم تنش‌زدایی، برای ترکیه هویج آویزان می‌کند

رهبران اتحادیه اروپا آماده افزایش همکاری با ترکیه در صورت تداوم تنش زدایی مدرن هستند، آنها در یک نشست ویدیویی در روز پنجشنبه (25 مارس) پس از افزایش تنش ها گفتند.

با این حال، یکی از مقامات اتحادیه اروپا تاکید کرد که مجمع روز سه‌شنبه «بی‌تردید لحظه‌ای برای مذاکره نیست»، اما احتمال کمی وجود دارد که اطرافیان شرایط خود را برای بهبود روابط اعلام کنند.

لیست شکایات

این مجمع پس از پایان ماه پایانی خروج ترکیه از معاهده مبارزه با خشونت علیه زنان آمریکایی و راه‌اندازی طرحی مناسب برای تعطیل کردن گردهمایی اساسی کردهای حرفه‌ای این کشور برگزار می‌شود.

اگرچه بروکسل هر انتخابی را محکوم کرد، رهبران اتحادیه اروپا که در ماه پایانی پایان یافتند، تعهد خود را برای همکاری با ترکیه در صورت تداوم تنش زدایی مدرن تکرار کردند.

هر جنبه ای لیستی از شکایات دارد که می خواهند به آنها رسیدگی شود.

یکی از مقامات دیپلماتیک ترکیه به خبرگزاری فرانسه گفت که آنکارا انتظار دارد که اتحادیه گمرکی سال 1995 مدرن شود و تاکید بیشتری بر نامزدی ترکیه نیمی از اتحادیه اروپا باشد.

این ماده اضافه می‌کند که ترکیه می‌خواهد حل و فصل مهاجرت خود را در سال 2016 تغییر دهد، زیرا این بلوک وعده میلیاردها یورو جایگزین برای ترکیه می‌دهد تا از نظارت بر شناور مهاجران و پناهندگان به اروپا استفاده کند.

ترکیه نزدیک به چهار میلیون پناهنده و مهاجر را در خود جای داده است که اکثریت عظیم آنها سوری هستند.

در این ماده آمده است: «اتحادیه اروپا به طور کامل به تعهدات خود در قبال این توافق و به صراحت بدهی های پولی خود عمل نکرده است، از جمله مؤثرترین 3.7 میلیارد یورو از شش میلیارد یوروی وعده داده شده به ترکیه.

بروکسل آنکارا را متهم می‌کند که تعهدات خود را برای سرقت مهاجرانی که آن را به اروپا می‌سازند، انجام نمی‌دهد، اما عملکرد پناهندگی‌شان با شکست مواجه می‌شود.

خار قبرس

ایلکه تویگور، تحلیلگر مؤسسه آلمان برای امور جهانی و امنیت، گفت که ترکیه خواهان یک رابطه مبادلاتی با این بلوک است و “حفظ انتخاب هایش شروع می شود”.

تویگور در پادکستی برای تانک فکری خود گفت که مدیر اجرایی ترکیه دنیایی «چند قطبی، فوق‌العاده تقسیم‌شده» را با تأثیر رو به کاهش غرب می‌بیند، از جمله: «ترکیه این احتمال را برای تنوع بخشیدن به متحدانش می‌بیند.»

گزینش فزاینده سیاست خارجی قاطعانه ترکیه مهمترین عامل خطوط اتحادیه اروپا و ترکیه بوده است.

اینها به دلیل افزایش نفوذ ترکیه به آذربایجان در نبردی در قره باغ کوهستانی در سال پایانی علیه ارمنستان و حمایت نظامی آنکارا از لیبی تشدید شد.

مکرون از لفاظی‌های جنگ‌جویانه ترکیه در قبال قره‌باغ انتقاد کرد

امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه روز چهارشنبه (30 اوت) گفت که لفاظی‌های «جنگ‌خواهانه» ترکیه قبلاً آذربایجان را برای فتح قره‌باغ کوهستانی تشویق می‌کرد و قبلاً غیرقابل قبول بود، اگرچه او افزود که در این مرحله هیچ مدرکی برای دخالت ترکیه در دست ندارد.
درگیری شدیدی در گرفت…

با این حال، با آتش‌بس‌های مورد توافق در این درگیری‌ها، اگر حقیقت گفته شود، حاشیه‌ها با تمرکز بر مذاکرات اکتشافی به رهبری سازمان ملل بر سر جزیره تقسیم شده قبرس که برای اواخر این ماه برنامه‌ریزی شده است، است.

قبرس از سال 1974، زمانی که ترکیه سومین جزیره شمالی جزیره را در راستای کودتای سازماندهی شده توسط حکومت نظامی و سپس در انرژی آتن با هدف ضمیمه کردن جزیره به یونان اشغال کرد، خاری در خانواده بوده است.

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،520،000،00012،780،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,020,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,520,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,530,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,670,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,820,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,740,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور