قبرس می گوید متعهد به مذاکرات اتحاد مجدد است، اما نه با اسلحه

خانه - Euractiv - قبرس می گوید متعهد به مذاکرات اتحاد مجدد است، اما نه با اسلحه

رئیس جمهور قبرس روز پنجشنبه (24 سپتامبر) در مورد اختلافی که تنش های یونان-ترکیه را عمیق تر کرده و سیاست گذاری اتحادیه اروپا در مورد بلاروس را مختل کرده است، اذعان کرد که قبرس متعهد به گفتگوهای اتحاد مجدد با ترک های قبرس دور افتاده است، اما اکنون نه با اسلحه.

نبردی در حال جوشیدن و منقرض شدن طولانی مدت که یونانیان و ترک‌های قبرس در جزیره مدیترانه شرقی را نابود می‌کند، با عذابی که به طور برجسته در مناقشات بین متحدان ناتو یونان و ترکیه وجود دارد و اکنون برنامه‌های اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ها علیه بلاروس را حفظ می‌کند، به چرخش در آمده است.

قبرس عضو اتحادیه اروپا – با حمایت یونان – با ترکیه بر سر منابع انرژی دریایی اختلاف دارد. تحریم های اتحادیه اروپا علیه مینسک را تا زمانی که این اتحادیه موضع پایدارتری در جهت آنکارا اتخاذ کند، مسدود می کند.

Cyprus blocks EU’s Belarus sanctions view

منابع اصرار دارند که طرح‌های اتحادیه اروپا برای اعمال تحریم‌ها علیه بلاروس به‌هم ریخته است، گروگان سیاست‌های داخلی است که یکی از اعضای محترم اتحادیه اروپا آن را تهدیدی برای اعتبار این اتحادیه توصیف کرد.

رئیس جمهور قبرس گفت: «برای تجدید مذاکرات (صلح قبرس) با چشم اندازهای واقع بینانه برای دستیابی، ایجاد فضایی که بتواند برای مذاکرات ایمانی خوش بینانه و منصفانه مساعد باشد، بسیار مهم است… اکنون در شرایط ارعاب یا تهدید نیست. نیکوس آناستازیادس در مراقبت از مجمع عمومی سازمان ملل متحد اذعان کرد.

ترکیه در مناطقی که مقامات یونانی قبرس به شرکت‌های چندملیتی برای بررسی نفت و سوخت مجوز داده‌اند، کشتی‌هایی را به قبرس فرستاده است.

EU threatens Turkey with sanctions over Cyprus drilling

اتحادیه اروپا مصمم است در تلافی حفاری «غیرقانونی» ترکیه برای سوخت و نفت در قبرس، تماس ها و تأمین مالی آنکارا را محدود کند و بر اساس پیش نویس مشاهدات، آماده تشدید تحریم های بیشتر است.

که در …

بخش شمالی قبرس بلافاصله پس از تهاجم ترکیه در سال 1974 که توسط یک کودتای کوتاه مهندسی شده توسط ارتش حاکم یونان در آن زمان انجام شد، اشغال شد. اتحادیه اروپا در سال 2004 این جزیره را به عضویت این بلوک پذیرفت، که در سطح بین المللی توسط مقامات یونانی قبرس که با موفقیت ساده ترین جنوب خود را کنترل می کنند، نمایندگی می شود. شمال آن سخنان ترک‌های قبرس جدا شده است. زیر قوانین اتحادیه اروپا، کل قبرس قلمرو اتحادیه اروپا است.

اساساً شیک ترین تلاش ها برای اتحاد مجدد بین 2 جنبه قبرس در اواسط سال 2017 به هم ریخت. همه طرف‌های قبرسی، گروه‌های مختلف را مسئول این فروپاشی می‌دانند.

آناستازیادس، که ریاست مقامات بین‌المللی قبرس را بر عهده دارد، تکرار کرد که دولت او به‌محض این‌که درآمد حاصل از اکتشاف سوخت را در یک حساب امانی برای جامعه ترک‌های قبرس معرفی کند، متحرک شده است.

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،570،000،00013،150،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,160,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,570,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,680,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,720,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,980,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور