وزیر ارتوغرول اوغلو: “ما انتظار داریم که این نمونه ای برای TRNC باشد” | جمهوری ترک قبرس شمالی

خانه - Turkish-Republic-of-Northern-Cyprus - وزیر ارتوغرول اوغلو: “ما انتظار داریم که این نمونه ای برای TRNC باشد” | جمهوری ترک قبرس شمالی

تحسین ارطغرول اوغلو، وزیر امور بین‌الملل جمهوری خلق ترکیه، نشست سران اتحادیه اروپا و عضویت درشت کوزوو در مجمع پارلمانی شورای اروپا (PACE) را برای روزنامه کیبریس ارزیابی کرد.

ارتوغروغلو برجسته گفت که طرف یونانی قبرس و یونان در میان گزینه های اتخاذ شده در مورد ترکیه در اجلاس اتحادیه اروپا موضع فعالی ایفا کردند و تاکید کرد که در اصرار بر اتحادیه اروپا به عنوان یک بازیگر منصف و خوش نیت، برابری حاکمیتی و برابری در نظر گرفته شود. توطئه جهانی قوم ترک قبرس باید شناخته شود.

ارتوغروغلو از اظهارات کنستانتینوس کومبوس، وزیر بین‌الملل دولت یونانی قبرس انتقاد کرد و گفت که ساحل بعدی در قبرس این است که اتحادیه اروپا و همسایگان جهانی برابری ذاتی حاکمیتی و توطئه جهانی برابر قبرس ترک‌ها را به رسمیت بشناسند. مردم.

وزیر ارطغر اوغلو با انتقاد از تلاش اتحادیه اروپا برای سود بردن از اعضای خانواده ترکیه و اتحادیه اروپا به گروگان مربای قبرس، علیرغم اینکه اتحادیه اروپا هیچ پیش شرطی را هنگام پذیرش عضویت قبرس جنوبی نداشت، اظهار داشت: «اینجا یک توانایی قابل قبول و زیبا نیست». .

وزیر ارطغر اوغلو بار دیگر تاکید کرد که اتحادیه اروپا با پذیرش بی قید و شرط عضویت دولت یونانی قبرس در اتحادیه اروپا، برخلاف معاهدات جهانی عمل کرده و دارای استانداردهای عضویت است.

وزیر Ertuğruloğlu با اعلام اینکه طرف یونانی قبرس قصد دارد میدان را فریب دهد و با تظاهر به تقویت برنامه های امتحان شده و شکست خورده و فرسوده، ساعت انتظار را روشن کند، تاکید کرد که طرف یونانی قبرس به جلوگیری از به رسمیت شناختن بین المللی ترکیه وابسته است. جمهوری قبرس شمالی

ارتوغرول اوغلو به روزترین سند شورای همکاری اروپا را ارزیابی کرد و توصیه کرد که کوزوو توسط شورا به عنوان یک عضو درشت “بدون پیش شرط” تایید شود که توسط کوستانتینوس وزیر بین المللی قبرس یونانی به عنوان “غیر قابل قبول” توصیف شد. کومبوس، و غرور و سختی خود را برای عضویت درشت کوزوو ابراز کرد. او در این باره صحبت کرد: «ما این را از ساکنان نمونه‌ای برای TRNC می‌خواهیم، که زیر انزوا در خاطرات استرس یونانی‌های قبرس بی‌نظیر است.»

Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،570،000،00013،150،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,160,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,570,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,680,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,720,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,980,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور