وزیر امور خارجه ارطغر اوغلو با TAK | جمهوری ترک قبرس شمالی

خانه - Turkish-Republic-of-Northern-Cyprus - وزیر امور خارجه ارطغر اوغلو با TAK | جمهوری ترک قبرس شمالی
  • جمهوری ترک قبرس شمالی (TRNC) موافقت خود را با انتصاب یک نماینده خصوصی توسط وزیر عرف کشورهای متحد اعلام کرده است. در این راستا، جنبه ترک قبرس به وضوح در پرونده این انتظار را دارد که نماینده خصوصی آمریکا، خانم ماریا آنجلا هولگوین کوئلار، که مسئولیت خود را موقتاً تشخیص خواهد داد، مسئولیت پاسخگویی خود را در تشخیص اینکه آیا دیگر یا نه کفپوش مد شده بین دو وجه در جزیره، در مدت 6 ماه وجود دارد.
    این یک حقیقت غیرقابل انکار بدنام است که هیچ کفپوش مد شده بین این دو وجه در جزیره وجود ندارد. جنبه یونانی قبرس در 50 سال اخیر با پرداختن به یک مدل معروف به «فدراسیون»، همسایگان سراسر جهان را فریب داده است.
    کنفرانس قبرس که در سال 2017 در کران مونتانا، سوئیس برگزار شد، تغییر یافت و به عنوان یک “تلاش نهایی خندق” برای حل و فصل اضطراب قبرس توسط کل طرف های مرتبط تغییر یافت. در کنفرانس، جنبه یونانی قبرس، به محض اضافه شدن، فکر تقسیم قدرت و رفاه با جنبه ترک قبرس را رد کرد. بنابراین، با شکست کنفرانس قبرس، احتمال دستیابی به توافقی مطابق با “مدل فدراسیون دو منطقه ای، دو اشتراکی” در قبرس نیز از بین رفته است.
    پس از شکست کنفرانس قبرس، وزیر عرف سازمان ملل متحد به عنوان طرفین در نظر گرفت و نکاتی را ارائه کرد “جعبه را به هوا باز کنید”. بر اساس درخواست‌های آمریکا، بخش ترک‌های قبرس چشم‌اندازی کاملاً جدید ایجاد کرده و بر این اساس آن را در همسایگی سراسری جهان در مجمع 5+سازمان ملل متحد که در تاریخ 27-29 آوریل 2021 در ژنو برگزار شد، راه‌اندازی کرد.
    جنبه ترک‌های قبرسی این است که می‌خواهند یک مدل همکاری کاملاً جدید در جزیره ایجاد شود که احتمالاً مانند واقعیت‌های کفپوش، یعنی وجود دو کشور عادل و مستقل است.
    دیدگاه جدید TRNC در واقع تصدیق و تأیید مجدد حقوق ذاتی سایر قوم ترک قبرس، به ویژه برابری حاکمیتی و منطقه برابر در سراسر جهان را در نظر می گیرد.
    این چشم انداز جدید یک مبنای کاملاً جدید را بر روی چشم انداز مذاکرات رسمی ایجاد می کند که در آن هر دو جنبه در یک رابطه همکاری متقابل توافقی مطابق با همسایگان مناسب تعامل دارند.
    چشم انداز جدید TRNC یک جهت جدید مذاکره را پیش بینی می کند که دیگر نمی تواند «از جایی که به سمت چپ تغییر کرده است ادامه یابد». تأکید می کند که اگر نابرابری منطقه بین دو وجه اصلاح شود، یک جهت کاملاً جدید احتمالاً راحت ترین شروع خواهد شد.
    در نتیجه این حقیقت، ما صادقانه فکر می‌کنیم که 6 ماه زمان کافی برای فرستاده خصوصی آمریکا خواهد بود تا دریابد که آیا کفپوش‌های مد روز دیگر بین این دو وجه در جزیره وجود دارد یا نه.
    در پایان دوران تصدی او، ما از فرستاده خصوصی درخواست می کنیم که پرونده ای بسازد که باید واقعیت های جزیره را به شکلی شفاف و منصفانه به خوبی ارائه کند که آیا کفپوش مد روز بین این دو وجه وجود دارد یا نه. این فایل همچنین باید شامل راه حل های واقعی در رابطه با مراحلی باشد که دیر یا زود برداشته می شوند.
    موافقت ما با انتصاب فرستاده خصوصی آمریکا به هیچ وجه به این معنا نیست که تجارتی در چارچوب دیدگاه و سیاست کاملاً جدید TRNC وجود دارد.
    تصمیم اتخاذ شده توسط H.E. آقای رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، در حاشیه نشست متعارف سازمان ملل در دو سال گذشته به کشورهای همسایه جهان، گواه این نگرش آشکار است.
    ما فکر می کنیم که انتصاب یک فرستاده خصوصی به ما فرصتی می دهد تا به محض اینکه دیدگاه جدید خود را در قبال اضطراب قبرس اضافه کنیم، در پرونده خود را جدا کنیم.
Rate this post
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،570،000،00013،150،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,160,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,570,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,680,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,720,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,980,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,790,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور