خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

خانه - اقامت قبرس شمالی - خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

شرایط خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

در مقاله‌ی پیش رو قصد داریم بر روی شرایط خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی و راه‌های مهاجرت به این کشور از طریق خرید اقساطی ملک تمرکز کنیم. قبرس شمالی که در چند سال اخیر به یکی از مقاصد محبوب مهاجران و سرمایه گذاران تبدیل شده است، برخی امکانات مناسبی برای خریداران ملک لحاظ کرده است.

در این مقاله، به بررسی هزینه خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی، مزایای خرید خانه در این کشور و اینکه چگونه می‌توان با بودجه کمتر و برنامه‌ریزی مالی هوشمندانه، به خرید ملک در قبرس شمالی دست یافت، خواهیم پرداخت. بنابراین، اگر قصد دارید به قبرس شمالی مهاجرت کنید و یا در آنجا سرمایه‌گذاری کنید، این مقاله می‌تواند راهنمایی مناسبی برای شما باشد.

خرید آپارتمان اقساطی در قبرس شمالی

معرفی قبرس شمالی به عنوان یک گزینه برای خرید اقساطی ملک و مهاجرت

قبرس شمالی: یک گزینه محبوب برای مهاجران و سرمایه گذاران

قبرس شمالی با زیبایی‌های طبیعی خود، اقتصاد پویا و امکانات متنوع، جذابیت خاصی برای مهاجران و سرمایه‌گذاران دارد. این کشور با قیمت مناسب ملک‌ها و امکان اخذ وام مسکن، از جمله گزینه‌های برتر برای خرید ملک است. از طرفی، آرامش حاکم بر قبرس شمالی و دوری از شهرهای پر هیاهو، می‌تواند مزیت دیگری برای خرید ملک در این کشور باشد. برای مثال، اگر به دنبال سرمایه‌گذاری با حاشیه سود بالا هستید، قبرس شمالی امکان کسب درآمد از اجاره ملک را نیز برای شما فراهم می‌کند. به طوری که سور آوری خرید ملک در مناطق مختلف قبرس شمالی از سال 2015 تا امروز بین 3 تا 6 برابر شده است که این مبلغ بر اساس پوند حساب شده مثلا اگر شما سوئیت در شهر فاماگوستا قبرس شمالی را در سال 2015 به مبلغ 20 هزار پوند خریداری کرده اید امروز مبلغ این ملک الان حدود 80 هزار پوند است.

امکانات و مزایای زندگی در قبرس شمالی

زندگی در قبرس شمالی از جنبه‌های گوناگونی امکانات و مزایای فراوانی را برای مهاجران و سرمایه‌گذاران به همراه دارد. یکی از این مزایا قیمت مناسب ملک‌ها در این کشور است. قیمت خانه‌ها در قبرس شمالی بسته به نوع ملک، متراژ و موقعیت مکانی متفاوت است. برای نمونه، قیمت یک آپارتمان ۲ خوابه در شهر فاماگوستا با متراژ ۱۰۶ متری، حدود150،000 پوند است. گرچه خانه‌های ویلایی نسبت به آپارتمان‌ها گران‌تر هستند، اما با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند، هزینه بالا را توجیه می‌کنند. اما در حال حاظر واحد های پیش فروش سویئت های اقتصادی وجود دارد که شما با پرداخت 20 هزار پوند پیش قسط امکان خرید و شروع پروسه اقامت خود را خواهید داشت.

همچنین پروسه خرید ملک در قبرس شمالی نیز به لطف مراحل قانونی ساده و امکان اخذ اقامت موقت و حساب بانکی، برای سرمایه‌گذاران بسیار جذاب است. بنابراین، اگر به دنبال یک مکان جدید برای زندگی یا سرمایه‌گذاری هستید، قبرس شمالی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

بررسی شرایط خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

قبرس شمالی با امنیت، آب و هوای خوب و بکر بودن، یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید ملک است. اما لازم است قبل از خرید اقدامات لازم را انجام دهید و با قوانین و مقررات مربوطه آشنا شوید. شرایط خرید ملک برای هر شخص یا خانواده بسته به میزان سرمایه ، نوع درآمد و شغل و همچنین سن فرزندان و تحصیل آنها در دانشگاه یا مدرسه متفاوت است.

به عنوان مثال خانواده 4 نفره باید ملک 2 خواب خریداری کرده و اگر فرزندانشان در سن پایین هستند امکان ثبت نام در مدارس دولتی قبرس برای آنها وجود دارد و باید در منطقه ای نزدیک به مدارس ملک مورد نظر خریداری شده البته با توجه به گران بودن ملک 2 خواب این امکان وجود دارد که با هزینه کمتر صاحبت اقامت قبرس شمالی شد که برای دریافت جزئیات بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قوانین و مقررات خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

برای بررسی شرایط خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی باید با قوانین و مقررات مربوطه آشنا شوید. این قوانین می‌توانند در مورد نوع ملک، میزان سرمایه‌گذاری، اخذ اقامت و غیره باشند.قبرس شمالی قوانین و مقررات دشواری برای خریداران خارجی جهت خرید املاک در این کشور ندارد اما از سال گذشته کمی قوانین مهاجرتی را سخت تر کرده است . اگر قصد خرید ملک و مهاجرت بدون دردسر به قبرس را دارید بهتر است عجله کنید. از قوانین کلی میتوان به گواهی عدم سوئ پیشینه از کشور مبدا اشاره کرد و همچنین یک گواهی سلامت پزشکی که ثابت کند شما بیماری عفونی ندارید. با امضای قرارداد و پرداخت اولین قسط که به میزان 35 درصد از مبلغ کل ملک است شما مالک آن ملک شناخته میشود. لازم به ذکر است که پیش پرداخت جهت اخذ اقامت تا سال گذشته 30 درصد بود که امسال به 35 درصد افزایش پیدا کرده.

تیم وکلای رسمی نیولایف آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز در زمینه عقد قرارداد خرید ملک در قبرس شمالی میباشد.

مراحل خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

پس از آشنایی با قوانین، باید با مراحل خرید ملک در قبرس شمالی آشنا شوید. این مراحل شامل جستجوی ملک، انتخاب ملک، بررسی اسناد و تکمیل فرآیند خرید است. در این مراحل می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای استفاده کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید و از خطاهای احتمالی جلوگیری شود.

مزایای خرید خانه در قبرس شمالی

قبرس شمالی، با کلیه امکانات و خدماتی که برای خریداران ملک در اختیار قرار می‌دهد، از جمله مزایای مهم خرید ملک در قبرس شمالی ارزان بودن امکانات ارائه شده نسبت به بقیه کشور ها میباشد .

خرید ملک در قبرس شمالی

به عنوان مثال شما در ترکیه با خرید ملکی 400،000 دلاری یک خواب امکان دریافت اقامت را دارید که همین هزینه برای قبرس شمالی 150،000 پوند میباشد که از نیم هم کمتر است. همینطور با توجه به سرمایه گذای گسترده قبرس شمالی جهت افزایش جمعیت قیمت املاک حاشیه سود باورنکردنی برای خریداران به همراه داشته است و پیش بینی میشود که این سود دهی تا سال 2030 ادامه داشته باشد.

از مزایای زندگی در جزیره آرام و زیبای قبرس شمالی می‌توان به امکان سرمایه‌گذاری در یکی از کشورهای پیشرو و آفتابی اروپا، مهاجرت و اخذ پاسپورت قبرس شمالی، امکانات تحصیلی و کاری، و برپایی رویدادهای متنوع از قبیل سمینارها، نمایشگاه‌ها و جشن‌های مختلف اشاره کرد. همچنین، خرید ملک در قبرس شمالی، امنیت سرمایه‌گذاری را با تضمین دولتی فراهم می‌کند. ورود به قبرس شمالی تقریبا برای تمامی کشورها بدون نیاز به ویزا میباشد ، از این رو این کشور مدیترانه ای محل جشن ها و فستیوال های جذاب از تمامی کشور ها است و شما همواره در شادی زندگی خواهید کرد. از دیگر مزایا مدارس دولتی رایگان و همینطور شرایط بیمه ای برای خانواده است.

خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی

- مالیات نسبتا کم ( شما مالیات ملک را فقط یک بار در قسط آخر پرداخت می کنید)

- مراحل ساده اداری برای خرید و فروش ملک

- آب و هوای آفتابی و مهمان‌نوازی مردم بومی و توریست‌ها

امکانات و خدماتی که با خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی به دست می‌آید

خرید اقساطی ملک در قبرس شمالی، امکانات و خدمات بی‌شماری را در اختیار شما قرار می‌دهد. با خرید خانه در این منطقه، امکان خرید، فروش و اجاره ملک با ارز قدرتمند جهانی یعنی پوند، ارائه می‌شود. همچنین، قیمت مناسب و منطقه‌ای با کیفیت برتر، سند معتبر و عدم محدودیت در معاوضه یا فروش ملک، امنیت بالا، ۳۰۰ روز آفتابی در سال، مهمان‌نوازی بومیان و توریست‌ها، جمعیت کم، تحصیل در دانشگاه‌های معتبر، آرامش فراوان و مالیات کم، از جمله امکاناتی هستند که با خرید ملک در قبرس شمالی به دست می‌آید.

شما میتوانید بلافاصله پس از پرداخت قسط اول و شروع پروسه مهاجرت در قبرس شمالی در بانک های این کشور حساب متصل به بانک های جهانی باز کرده و از اعتبار خود استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله بانک های قبرس شمالی را مطالعه کرده و یا با کارشناسان نیولایف در تماس باشید.

بررسی هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

با توجه به رشد اقتصادی در این منطقه، قیمت ملک و آپارتمان در حال افزایش است. این امر باعث‌شده‌تا افراد بیشتری را به سمت خرید ملک در این منطقه جذب کند. علیرغم این افزایش قیمت، می‌توان گفت که هزینه خرید مسکن و ملک در قبرس شمالی همچنان به طرز چشمگیری ارزان‌تر از املاک مشابه در ترکیه ، یونان و قبرس جنوبی است. به طوری که قیمت یک آپارتمان لوکس دارای تمامی امکانات مشرف به دریا در ساحل گیرنه 180،000 پوند است که با پیش قسط 63،000 پوندی قابل خرید و دریافت اقامت است ، در حالی که با این قیمت نه تنها در هیچ کدام از کشور های یاد شده حتی سویئت هم نمیتوان خرید بلکه برای شروع پروسه اقامت باید ارزش ملک چندین برابر این مبلغ باشد.

تحلیل هزینه‌های خرید ملک در قبرس شمالی

تحلیل هزینه‌های خرید ملک در قبرس شمالی نشان می‌دهد که قیمت‌گذاری املاک در این منطقه بر اساس نوع ملکی که خریداری می شود متفاوت است. این یعنی برای خرید ملک در این منطقه، قیمت دقیقی اعلام‌نشده‌و فقط یک حداقل قیمت مشخص‌شده‌است. درست است که قیمت املاک متفاوت است اما هزینه ها جهت دریافت اقامت به شرح زیر است:

1-پرداخت 35% از مبلغ در ابتدای پروسه (شروع پروسه اخذ اقامت)

2-پرداخت 15% مابقی تا انتهای سال اول یا دوم بسه به شرایط و منطقه ملک

3-پرداخت 50% در زمان دریافت سند. البته بسه به ملک بین مرحله 1 و 2 شرایط ممکن است متفاوت باشد

4- پرداخت 6% از مبلغ کل ملک به عنوان مالیات و دریافت سند.   این مبلغ یک بار از شما توسط دولت قبرس شمالی اخذ میشود.

*اقساط بدون بهره میباشد.

به خاطر داشته باشید هزینه های اقامت به صورت جدا محاسبه می شود که البته مبلغ ناچیزی میباشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه ها و اقامت و سرمایه گذاری به مقالات ما در زمینه های زیر مراجعه کنید

هزینه های زندگی در قبرس شمالی

اقامت قبرس شمالی

راهنمای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

 خرید ملک در قبرس شمالی قبرس نیولایف

روش‌های مالی برای خرید ملک با بودجه کمتر در قبرس شمالی

همچنین روش‌های مالی برای خرید ملک با بودجه کمتر نیز وجود دارد که می‌توان به اقامت موقت دریافت کشور قبرس شمالی با خرید ملک یا آپارتمان اشاره کرد. این روش، یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به شما کمک کند تا با بودجه کمتر، ملک خود را در این منطقه خریداری کنید. با این روش، شما می‌توانید برای مدت معینی در قبرس شمالی اقامت داشته باشید و در همین مدت، از فرصت خرید ملک با قیمت مناسب استفاده کنید. برای دریافت مشاوره خرید املاک اقساطی با بودجه کمتر برای خانواده با کارشناسان نیولایف تماس حاصل فرمایید.

روند مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک

چگونگی مهاجرت به قبرس شمالی با استفاده از خرید ملک

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق خرید ملک یکی از روش‌های پرکاربرد و سریع برای ورود به این کشور است.

این کشور کوچک و امن روند رشد چشمگیری را پیش رو دارد و خرید ملک در آن برای ایرانیان فرصت مناسبی است تا سرمایه خود را از ریال به پوند انگلستان تبدیل کنند و از مزایای اقامت خانوادگی برخوردار شوند.

خوشبختانه ورود به کشور قبرس شمالی نیاز به ویزا برای ایرانیان ندارد اما اخیرا رسید محل و مدت اقامت (بلیط برگشت) را باید در اختیار داشت.

مراحل و مستندات لازم برای مهاجرت به قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی و مهاجرت به آن، چندین مرحله وجود دارد که شامل بازدید از پروژه‌ها و تنظیم قرارداد، ثبت قرارداد در دولت قبرس، ایجاد پرونده مهاجرتی، بازگشایی حساب بانکی، انجام آزمایشات پزشکی و در نهایت اخذ اقامت دائم است.

حمایت از سرمایه گذاران

تیم مشاوران نیولایف از بازدید رایگان پروژه‌ها تا ثبت نام آنلاین در سایت مهاجرت و انجام مراحل اخذ اقامت قبرس شمالی، حمایت کامل از سرمایه‌گذاران خود را ارائه می‌دهد.

نتیجه گیری

در نهایت، خرید ملک در قبرس شمالی از طریق اقساط، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری و زندگی است. این کشور با داشتن مزایای فراوانی از قبیل قیمت مناسب ملک‌ها، امنیت، آب و هوای خوب و بکر بودن، جذابیت خاصی برای خریداران ملک دارد. همچنین امکان خرید اقساطی ملک، مالیات نسبتا کم و مراحل ساده اداری برای خرید و فروش ملک، این کشور را به عنوان یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاری قرار می‌دهد.

با توجه به رشد اقتصادی در این منطقه، خریداران ملک در قبرس شمالی، چه به صورت نقدی و چه اقساطی، سود بسیاری از این راه به دست آورده اند. پس از خرید ملک، می‌توانید از خدمات و امکانات متنوعی برخوردار شوید. همچنین، این فرصت را می‌دهد تا از طریق خرید ملک، برای مهاجرت به قبرس شمالی اقدام کنید. با توجه به اینکه تیم ما می‌تواند شما را در تمامی مراحل خرید ملک در قبرس شمالی همراهی کند و مشاوره رایگان ارائه دهد، پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

منابع:

foreign policy Northern Cyprus

turkish republic of northern cyprus

Buying property in North Cyprus

5/5 - (2 امتیاز)
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Tumblr
Skype

لیست املاک در قبرس شمالی

محدوده قیمت (تومان)
محدوده قیمت (تومان) - slider
1،580،000،00012،990،000،000
انتخاب نوع ملک
پروژه دافین اٌ لِ آ قبرس شمالی
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,190,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,580,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 5,720,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,730,000,000 تومان است.
رزماری قبرس شمالی ا ل آ
مشاهده شرایط
قیمت اصلی 6,020,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,800,000,000 تومان است.

ثبت نام مشاوره رایگان

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط مستقیم با مشاور